Ik heb 2 katten uit het asiel die overdag gewoon voorbeeldige katten zijn. Slopen niets, netjes op de kattenbak etc etc.
Maar zodra ik in bed lig begint de ellende. Alles maar dan ook alles wat bijv los op tafel ligt wordt als speelobject gebombardeerd. En dan heb ik het niet alleen over pennen, nee spuitbussen, cassettebandjes (eh ja die heb ik haha), papierwerk, waxinelichtjes, fotolijstjes, flesjes drinken en ga zo maar door!
Ook roven ze de fruitmand leeg, ze gingen al aan de haal met een kleine meloen,alle tomaten worden afgekauwd,mandarijnen vliegen door het huis etc etc. Niets is te gek voor ze, zelfs de meest normale dingen grijpen ze. Daarbij scherpen ze hun nagels dan niet in de krabpaal (wat overdag natuurlijk geen probleem is) maar in mn ribstof stoelen en mn rotan eetkamerstoelen. Ze gebruiken dan de plant als kattenbak, als ik beneden kom ligt alles bezaaid met aarde. Hier heb ik nu een stuk kippengaas overheen getrokken maar ze blijven het proberen. Ze hebben genoeg speeltjes hoor, een hele berg dus daar ligt het niet aan!
Soms kom ik wel 3 keer per nacht mn bed uit als ik weer een klap hoor omdat ze weer iets ergens vanaf hebben gekeild.
Laatst kwam ik thuis in een glaszwembad omdat de beesten het nodig vonden om een zware vierkante glazen vaas incl bloemen van de tafel gooien.
Ik begin het echt zat te worden, iedere keer mn bed uit en ik kan gewoon niets meer neerzetten!

Tips?