Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sax89 schreef:ziet er best interesant uit. kon je nou nog goed het geslacht bepalen van binnenuit? of was dat zo te herkennen bij een rat?
Lisa91 schreef:Leuk zeg!
Wij gaan dit binnenkort op school ook doen. Deze week hebben we al varkenshart gehad.
magda_90 schreef:Ilsiie, als ik hem goed heb begrepen maken deze dieren in grote populaties erg veel kapot. Ze hebben bij dijken en andere plaatsen vallen gezet. De mensen die zich daar mee bemoeien halen de dieren dan op en verbranden ze. Die man van het Van Hall neemt soms wat mee voor zijn lessen. Vandaar
Ilsiie schreef:Lisa91 schreef:Leuk zeg!
Wij gaan dit binnenkort op school ook doen. Deze week hebben we al varkenshart gehad.
Oeh leuk, wij ook
Of nouja.. Vorige week
anneliesdj schreef:Bleg, zou niet mijn hobby zijn, daarnaast vind ik wel dat jullie ze netjes losgesneden hebben, niks geen bloederige taferelen.
Overigens vraag ik me wel af waar de rattenvanger ze vandaan heeft gehaald?
(voor de mensen die dit al goor vinden zal ik maar niet vertellen wat er bij mij op school gebeurde)
wendy_x schreef:anneliesdj schreef:Bleg, zou niet mijn hobby zijn, daarnaast vind ik wel dat jullie ze netjes losgesneden hebben, niks geen bloederige taferelen.
Overigens vraag ik me wel af waar de rattenvanger ze vandaan heeft gehaald?
(voor de mensen die dit al goor vinden zal ik maar niet vertellen wat er bij mij op school gebeurde)
vertel![]()