Op internet heb ik niet echt wat gevonden (clubmatches zijn trouwens ook goed

Liefst omgeving Zwolle/noord/oost -Nederland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wuis schreef:In December ofzo is er weer een in Martiniplaza (Groningen) dacht ik.
Odin schreef:In december is alleen een show in Wijchen (bij Nijmegen), de kerstshow.
Dit jaar zijn er geen CAC(IB)-shows meer in het noorden van het land. Misschien wel nog clubmatches van kynologenclubs.
Volgend jaar zijn er de volgende CAC(IB)-shows in het noorden van het land:
15 februari 2009: Zutphen (alleen rasgroep gezelschapshonden)
28 februari/1 maart: Groningen (Martiniplaza)
13 april: Paasshow, Leeuwarden
3/4 oktober: Zwolle
De clubmatches van de KC's kun je het beste bekijken op de site van de Raad van Beheer: http://www.kennelclub.nl onder het kopje "verenigingen en activiteiten"
Aranel schreef:Nee ik was niet op de Winner, de gezelschapshondenshow is de eerste show op de agenda
Zo dat is vast een heel werk om die hond showklaar te maken ofniet?Brengen jullie haar ook naar een trimmer of doe je alles zelf?
swiffer schreef:De tangle repair van Jean Peau is over het algemeen makkelijk verkrijgbaar in dierenwinkels. Op shows zou je ook aan Hery Demelant Eclat Spray proberen te kunnen komen. Die kun je ook als conditioner over de gehele vacht gebruiken. Hij is geschikt voor alle vachten en ook mooi om een beetje op de borstel te sprayen voordat je de ring in gaat en even over de vacht gaan.
Aranel schreef:Weet iemand of er binnenkort -behalve de Winner A'dam- nog hondenshows in Nederland zijn?
Op internet heb ik niet echt wat gevonden (clubmatches zijn trouwens ook goed)
Liefst omgeving Zwolle/noord/oost -Nederland
Aranel schreef:swiffer schreef:De tangle repair van Jean Peau is over het algemeen makkelijk verkrijgbaar in dierenwinkels. Op shows zou je ook aan Hery Demelant Eclat Spray proberen te kunnen komen. Die kun je ook als conditioner over de gehele vacht gebruiken. Hij is geschikt voor alle vachten en ook mooi om een beetje op de borstel te sprayen voordat je de ring in gaat en even over de vacht gaan.
Oke, die zal ik zeker kopen! Ik heb ook de oogdruppels van Jean Peau, die zijn iig erg fijn!
Heb je foto's Myra87?
norski schreef:ik heb vorig jaar met mijn hondje (cavalier king charles spaniel) mee gedaan aan de ijsselshow.
Was een beetje een ramp, maar vond het wel leuk en leerzaam.
Ik heb nu een pup van der en daar wil ik denk ik wel wat meer mee gaan doen, maar dan ook even ringtraining
En ik wou der opgeven voor de martinidogshow in groningen, maar ze is op het moment niet zo mooi en de pups zijn te jong. dus het wordt alleen kijken denk ik.