het zijn 2 vrouwtjes, 11 en 9 weken oud.

de jongste, verstopt bij mijn broertje

de oudste, op onderzoek uit

bij mijn moeder

wat vinden jullie ervan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EmptyWords schreef:klopt de kooi is in principe te klein, dat weten we, maar ze komen iedere dag een paar uur uit het hok, omdat we ze gewoon heel tam willen hebben, dan maak ik mijn huiswerk en lopen ze over het bureau etc, dus op die manier zou het wel kunnen
EmptyWords schreef:klopt de kooi is in principe te klein, dat weten we, maar ze komen iedere dag een paar uur uit het hok, omdat we ze gewoon heel tam willen hebben, dan maak ik mijn huiswerk en lopen ze over het bureau etc, dus op die manier zou het wel kunnen
Hannanas schreef:EmptyWords schreef:klopt de kooi is in principe te klein, dat weten we, maar ze komen iedere dag een paar uur uit het hok, omdat we ze gewoon heel tam willen hebben, dan maak ik mijn huiswerk en lopen ze over het bureau etc, dus op die manier zou het wel kunnen
Zo lukt het niet. Ookal komen ze een paar uur per dag eruit.
Succes ermee hoor! En voer ze maar goed, ze zijn niet de molligste.
EmptyWords schreef:de kooi heb ik weinig over te vertellen....de ruimte is zan mijn ouders...als ze echt te groot worden komt er wel een grotere, maar dat krijg ik gewoon niet voor elkaar hier...zelfs de kerel die ond het hok verkocht kreeg het niet aan hun verstand...ik zal wel blijven sparen en over een tijdje een grotere kopen...hoop ik.
Nikki__ schreef:Ik vind dit een typisch geval van; IK WIL een rat.
Maar heo het dier er verder bij zit? Ach, maakt het uit.. jij hebt je rat. Daar gaat het je om toch?
Arme dieren.
EmptyWords schreef:De dierenwinkel heeft deze ratten van een erkende rattery