Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rockwitch schreef:vind het trouwens wel heel raar dat de cursussen pas half november beginnen. Dan is jou hond dus al geen pup meer maar bijna een puber. Bij ons kan iedereen zo instromen, dus dat vind ik erg raar.
rockwitch schreef:Verder idd wat mrie zegt, heeft ze genoeg de tijd om haar energie kwijt te kunnen buiten. Laat je haar lekker los of loop je veel met haar?
Nuage schreef:Als ik stopte dan had zij macht over mij, ze kon me laten stoppen door in mijn voeten te bijten.
Chiqa schreef:gister was wilde ze ineens achter de katten aan en als ik naar dr toeliep begon ze druk tegen mij aan te springen, ik wist even niet wat ik doen moest heb dr maar genegeerd, en een speeltje toegeworpen.
Chiqa schreef:tweede voorbeeld; vanmiddag wilde ik een hondegordel omdoen voor in de auto, omdat ze zo druk werd leek het een chaos te worden, ook dan weet ik niet wat ik doen moet, heb dr maar genegeerd en op een gegeven moment kon ik het weer losmaken gelukkig.
Chiqa schreef:Wil hier nog even op terugkomen.
Stel ze doen echt iets wat je niet wilt, je zegt eerst 'nee' en ze gaan vervolgens door met waar ze mee bezig waren, wat moet je dan doen
Chiqa schreef:Wil hier nog even op terugkomen.
Stel ze doen echt iets wat je niet wilt, je zegt eerst 'nee' en ze gaan vervolgens door met waar ze mee bezig waren, wat moet je dan doen?