mama is een (kruising)boerenfox en papa is een chihuahua
pup 1: zwart wit reutje

pup 2: blue merle teefje

pup 3: black & tan reutje

ik ben zooooooooooooooooo trots!!!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
silas schreef:uhm dat is een heeeeeeeeel verhaal....maar ook een beetje stout doen....
ben met de paarden zo serieus dat ik nu wel even een gewaagde keus wilde maken....![]()
en stiekum denk ik dat hij best geslaagd is voor zover ik nu al kan beoordelen
silas schreef:hahahahaha.....toch ook wel overdacht hoor....doe niks zomaar lukraak
TinkerTom schreef:Moederhond komt van 2 boerenfoxen en is dus bij voorbaat al een kruising het maakt dan weinig uit met welke hond je fokt de kruising blijft!
flettie schreef:TinkerTom schreef:Moederhond komt van 2 boerenfoxen en is dus bij voorbaat al een kruising het maakt dan weinig uit met welke hond je fokt de kruising blijft!
Voor zo ver ik weet wordt er al ca. 150 jaar met de Boerenfox gefokt. Dat het ras (nog) niet erkend wordt door de internationale fokorganisaties wil nog niet zeggen dat het kruisingen zijn.
Oke, er wordt heel veel gekruist tussen Boerenfox en JR's maar m.i. is een Boerenfox x Boerenfox toch echt geen kruising maar een ras waar dus al 10-tallen jaren bewust mee wordt gefokt en (vroeger) zeer geliede boerderij-hondjes waren.
@ silas: gefeliciteerd met je nestje. Het is een aparte keuze maar ik ben wel erg benieuwd hoe de pups zich gaan ontwikkelen