Onze hond is vanmiddag ineens begonnen met overgeven.. ik was niet thuis maar mijn broertje (8 jaar) had gehoord dat hij wat piepte en ineens lag het daar zei hij samen met zn vriendje tegen mij. Ze hebben hem met rust gelaten, binnen gelegd en toen ik thuiskwam even gaan kijken. Toen had hij binnen ook alweer overgegeven. Ik liep even weg en mijn broertje gevraagd of hij misschien iets gegeten had.. Hij zei van nee en liep direkt naar zijn grote vriend toe om hem eten te geven. Helaas zag ik dit telaat, en max leek het wel lekker te vinden dus heb het hem laten opeten... De hele avond is het goed gegaan, heeft lekker in een dekentje gelegen omdat hij toch wel wat koud was... en nu ineens begint hij terug met overgeven... het eten van vanavond is er onverteerd weer uitgekomen.
Wat doe ik nu het beste? 
Helaas niet veel ervaring met overgevende honden... gewoon met rust laten?
*edit..* hij smakt wel veel met zn bekkie... heeft ook zn eigen overgeefsel weer opgegeten wat hij net gebraakt heeft... (maar een paar hapjes heb hem weggestuurd en het opgeruimt) en daarna heeft hij toch nog wel even wat gedronken, maar niet veel...
Overgens krampt zn buikje ook af en toe samen als hij slaapt of zoals nu dat hij dan rustig zichzelf ligt te wassen...