Hij is er gewoon niet meer...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nikki__

Hij is er gewoon niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 23:59

Dit kan niet.
Ik besef het niet, echt niet....
Vanmiddag was je er nog, mijn prachtige man.
Nu ineens weg. Zomaar uit het leven verdwenen.

Net het meeste vreselijke moment van m'n leven gehad...
Er werdt aangebeld.. een man kwam met het bandje van jouw, mooie Ros.
Je was er zomaar voor geschoten. Vanachter een auto vandaan.
In een keer was je weg uit het leven. Ineens.

Mooie Ros,
je mocht maar 1.5 jaar worden.

Ik mis je nu al, maatje Huilen

Afbeelding

Jakary

Re: Hij is er gewoon niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 00:00

Ah nee! Veel sterkte, ik weet hoe het voelt Ach gut

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 00:04

Ach, vreselijk.. En wat was hij nog ontzettend jong! Had je hem al lang?

Ik hoop dat hij niet veel pijn heeft gehad en dat het snel is gegaan...sterkte ermee iig!

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 00:08

We hadden hem vanaf 3 maanden.
Hij was in een keer weg. Gewoon over. Ineens.

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 00:20

jeetje sterkte meis

Zilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 17:13

Ontzettend veel sterkte, ook ik weet helaas wat het is. Ach gut

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 19:07

Hij is vandaag gecremeerd.

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 19:17

Heel veel sterkte... Ik heb ook al veel beestjes verloren en het doet altijd pijn.

Jammer dat hij zo moest gaan...

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 22:59

Ik krijg het beeld gewoon niet weg. Mijn mannetje die zo lusteloos ligt te zijn. Overal bloed... Huilen
Het verdwijnd niet.

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:50

Dat kan ik me best voorstellen... Wij wonen in een heel klein straatje waar je met moeite 50 km/uur kan rijden en toch is er jaren geleden iemand in geslaagd een van onze poezen omver te rijden.
Ik ga je het zicht niet beschrijven, maar die persoon moet enorm hard gereden hebben, wist ik maar wie het was...

Ik heb onlangs nog een poesje aan de kant gelegd, kan het echt niet verdragen dat er zoveel mensen voorbij rijden en er niemand zo'n beestje eens aan de kant legt, een paar uur later zie je dan nog nauwelijks dat het om een poes gaat...

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 11:05

He bah wat naar zeg, zo jong nog Ach gut

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 22:48

@Angie_ke; ja, bij ons mag je ook maar 50. Maar er wordt geregeld harde gereden. Ik weet niet of deze man te hard gereden heeft, ik denk het niet. Het was echt een hele toffe man. Is ook onwijs lang gebleven.

Maar dat beeld moet gewoon weg Boos!

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 07:27

Nikki__ schreef:
@Angie_ke; ja, bij ons mag je ook maar 50. Maar er wordt geregeld harde gereden. Ik weet niet of deze man te hard gereden heeft, ik denk het niet. Het was echt een hele toffe man. Is ook onwijs lang gebleven.

Maar dat beeld moet gewoon weg Boos!

Dat beeld kan wel even duren vrees ik... Bij mij toch alleszins, ik ben 3 maand geleden een weeskitten verloren en ik denk er nog alle dagen aan Verdrietig

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 07:29

Jeetje wat erg zeg wat een drama,ik heb het ook meegemaakt en een broer bleef alleen achter die heeft heel lang buiten zitten wachten op haar.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:43

He bah, dat is idd niet leuk om met zoiets geconfronteerd te worden.

Maar ik ben dan ook van mening dat mensen hun poezen van straat moeten houden.
Mijn vriendin heeft er 4, alle 4 in huis en dat gaat prima.

Mijn overburen zijn van die oude boeren, daar stikt het af en toe ook van de katten, want die laten dat maar gaan.....
Vorig jaar ben ik naar de overburen kunnen lopen, omdat een van hun poezen met verbrijzelde kop voor mijn oprit lag Huilen .
Het mooie was dat ik diezelfde poes de dag ervoor bij ons achterom gespot had in onze schuur. Ze schrok toen zo erg van mij en de hond (die er overigens niet achteraan ging), dat ze zo de straat over rende en OOK al onder een auto in rende. Ik ben toen nog gaan kijken, maar ze tolde de stoep op en rende verder.
En de dag erna is ze blijkbaar toch weer richting ons gelopen (of weer op weg terug naar huis) en is ze dus weer aangereden. Bah, ik werd niet goed van die plas bloed.

Ik laat mijn hond ook wel eens loslopen in het veld, maar nooit op straat. En hij staat altijd onder appel.
Laat je je kat loslopen, dan weet je dat dit het risico zal zijn en...om heel eerlijk te zijn, kan ik alleen maar medelijden met de kat hebben (die mss nog geleden heeft) en niet met zijn baasjes die hem los laten lopen.

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:45

meis, vreselijk!
Ik weet niet zo goed wat te zeggen maar ik wil je echt heel erg veel sterkte wensen met dit verlies.

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:47

Och vreselijk Ach gut Wij hebben het helaas ook meegemaakt. Heel veel sterkte

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:51

@ Isabonny: Ik vind het zielig als je je kat steeds in huis moet opsluiten. Als je daarvoor een stukje in de tuin wil afspannen, moet je al héél véél moeite doen. Ik vind dit geen reden om geen medelijden te hebben met de baasjes, zij willen het beste voor hun kat. Ik heb eerder medelijden met de katten die steeds opgesloten in een huis zitten.

Ik vind het voor de ts hier ook heel erg dat ze haar kat zo snel is verloren. Nog veel sterkte gewenst van mij!

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:52

Zo ging het ook met ons kittentje....
Sterkte met het verlies van je prachtige kat

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:53

Dat lijkt me zo verschrikkelijk! Wij hebben zelf geen poezen maar als ik dan weer zo'n beestje de straat over zie rennen klopt mijn hart in mijn keel..

Verschrikkelijk! Heel veel sterkte!

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 18:10

Izzy19 schreef:
@ Isabonny: Ik vind het zielig als je je kat steeds in huis moet opsluiten. Als je daarvoor een stukje in de tuin wil afspannen, moet je al héél véél moeite doen. Ik vind dit geen reden om geen medelijden te hebben met de baasjes, zij willen het beste voor hun kat. Ik heb eerder medelijden met de katten die steeds opgesloten in een huis zitten.

Ik vind het voor de ts hier ook heel erg dat ze haar kat zo snel is verloren. Nog veel sterkte gewenst van mij!

Tja, een stukje tuin afzetten zou zo'n stom idee niet zijn. Ik heb ook mijn kippenren van alle kanten moeten afschermen vanwege vogelgriep. Maar om nu te zeggen dat het zo'n grote moeite is? Nee, zoveel werk is het niet en als het moet, dan moet het. En het is echt wel te doen. Zie het maar als een grote voliere. Ik zie ze ook veel liever los in de wei lopen, maar veiligheidshalve is dat niet altijd mogelijk.

Ja, je beperkt de leefruimte van het dier, maar doen we dat ook niet vaak met onze paarden? Hoeveel paarden staan niet altijd op hetzelfde stukje land en komen nooit eens buiten.
Konijnen die we dag in, dag uit in hartstike kleine hokjes hebben zitten. Parkieten in kooitjes, waar ze nooit eens even lekker fatsoendelijk kunnen rondvliegen.
Dat is zeker allemaal niet zielig.
Nee hoor, hou die katten lekker binnen. Ik kan niet zeggen dat het zielig is voor de katten van mijn vriendin. Die weten nl. niet beter. Ze sjezen door het hele huis, hebben hun eigen kamer met klimattributen. Iets waar menig poes jaloers op zou worden. Ik kan het echt niet zielig vinden.

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 18:15

Dat is jouw mening en die mag je hebben natuurlijk, het is hier ook niet de plaats om het daarover te hebben, maar ik vond het gewoon erg voor de ts om zo'n reactie te krijgen, net of het is haar eigen schuld. En dat is het zeker niet, zij gunt haar kat de vrijheid en jammer genoeg is er zoiets vreselijk gebeurd. Nogmaals veel sterkte met het verwerken van dit verlies!

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 18:59

Ik ga ook absoluut niet akkoord met bovengaande reactie hoor... Als je op een drukke steenweg woont of eender welke plaats waar veel verkeer passeert ben ik wel van mening dat je ofwel geen kat neemt, ofwel je kat binnen houdt.
Wij wonen echter op de boerenbuiten en het merendeel van onze katten zijn geadopteerd en echte buitenlopers, die kan je dus niet gaan binnen houden of ze breken gewoon het hele kot af.
De straat daar kan je maar met 1 auto tegelijk door, tegenliggers moeten achteruit of op een oprit rijden, anders kan je niet meer passeren.
De toegelaten snelheid is 50, maar eerlijk gezegd kan ik niet eens zo snel rijden hier en eender wie die het wel doet of sneller rijdt, is een onnozele zot (en ze zijn er helaas met hopen).
Onze poezen lopen praktisch allemaal buiten, we hebben er zelfs 3 die niet eens binnen willen komen.

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een trieste reactie om in dit topic te plaatsen, ze is tenslotte net haar poes verloren...
Nu lijkt het wel alsof het haar schuld is. Eerlijk gezegd, ik doe tweemaal per dag dezelfde route om bij m'n paarden te gaan (10 km om en weer) en elke week terug zie ik wel weer een kat dat doodgereden is op een plaats waarvan ik denk dat is toch niet mogelijk...
Straatjes waar je och god nog geen 50 kan rijden, maar de mensen zijn nu eenmaal zo gehaast en tegenwoordig remmen ze geeneens meer.
Dan hoop ik voor die mensen dat ze 's nachts geen oog meer dicht doen!

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 19:01

Heel veel sterkte, ik weet hoe je je voelt.
Ook zo jong nog, heel erg triest. Ach gut

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 19:09

Dames is het echt nodig om hier een discussie topic van te maken?
TS heeft het denk ik al moeilijk genoeg zonder deze reacties erbij Lachen