Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
akci schreef:Nee hoor, ik huilde destijds ook nog om m'n hamster die was overleden.
Niet banketstaaf bedoeld,maar weet
je zeker dat hij dood is en geen winteslaap houd?....die vergissing heb ik nml ook een keer gemaakt.
Dreeetje schreef:Pff maar een knaagdiertje ?? Je neemt toch ook niet maar een huisdiertje .. Je hebt je hamstertje 4 jaar gehad en hoe klein ook je bent er wel van gaan houden!!
Ik wens je veel sterkte! En niks is erg, het betekend dat je van je diertje heb gehouden..
Wat ga je met haar/hem doen?
Mirjam79 schreef:Ik heb het er zelfs al moeilijk mee als ik er ook maar aan denk op een van onze
poezels/paardjes/kippen/konijnen/... zal moeten laten inslapen.
nicci88 schreef:En bij mijn rat heb ik echt dagen liggen janken
moonfish13 schreef:Ik zie liever iemand die 3 dagen om zijn hamstertje jankt, dan een diertje wat jaren zit te verpieteren in zijn kooitje..
Ik kan er ook om janken, ik wil nu dus ook geen hamsters enzo meer.
Heb er genoeg verdriet van gehad al die hamsters en weet ik wat ik allemaal gehad heb.
Nu ga ik over op reptielen, die hebben een langere houdbaarheidsdatum...![]()
(dit is ook echt de reden, ik word het zat dat ik ze met een paar jaar in kan laten slapen/ dood zijn.)
moonfish13 schreef:Je kan 1000000 hamsters gratis ophalen via marktplaats, maar daar gaat het ook niet om.
Gepiep van een molentje?![]()
Het kan altijd erger, die van mij had de irritante gewoonte om er eerst voer in te leggen en er dán in te gaan lopen.
Dat is nog véél leuker.![]()
(O, wat irritant, midden in de nacht je nest uit om het voer er uit te halen, legt hij er opnieuw voer in en er dan natuurlijk wéér in gaan lopen.)