Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nicole_hetty schreef:aan de ene kant denk ik zonde voor het dier... begin er dan niet aan. maar aan de andere kant kun je nu niet zien hoe je over bv 10 jaar in het geld zit. dan kun je nu wel heel ruim in je geld zit om een dier aan te schaffen en te verzorgen. maar het kan maar zo zijn dat er een aantal jaren later iets gebeurt waardoor je ineens niet zo ruim meer zit. eigenlijk vind ik dat een dier daar niet onder mag leiden. maar ik begrijp ook wel dat je je dier dan niet zomaar weg doet als je hem al heel lang hebt...
kinky01 schreef:Wat denken jullie van mensen die hun huisdier laten inslapen omdat ze geen geld hebben voor de medische kosten om een ziek dier weer beter te maken?
kinky01 schreef:Wat denken jullie van mensen die hun huisdier laten inslapen omdat ze geen geld hebben voor de medische kosten om een ziek dier weer beter te maken?
superwoman schreef:Toch zie ik de keuze bij geen geld dat ze liever het dier laten inslapen (wat ook geld kost) dan laten lijden.
Chantal2309 schreef:Vreselijk! Breng m dan evt. naar het asiel zodat iemand anders die het wel kan betalen het diertje kan helpen!