Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mindfields schreef:Komt ie genoeg buiten om zijn energie kwijt te raken bijvoorbeeld?
Pluizebolpum schreef:'Bijvoorbeeld, maar heeft hij ook genoeg te doen? Aan speeltjes of activiteiten die de aandacht opslokken. Bv zo'n grote krabpaal met allerlei frutsels eraan die persé in beweging moeten blijven, zo'n slurf waar je in kan kruipen (zodat je besprongen wordt door je zus en je je het schompes schrikt dus eerst weer even moet klagen bij baasje dat zus lastig is, okay slecht idee) of heel simpel een lege doos met wat gaten en daar speeltjes in stoppen en dat zagertje ze eruit moet vissen, een simpele papieren tas met wat kastanjes, echte veren en takjes is trouwens ook oneindig interessant net als een vissenkom met dobberende kurkvisjes (die mogen wel in een ronde kom).
En ja, sommige, vooral Oosterse tiepjes, zijn nu eenmaal fanatieke kletskousen die overal een mening over hebben. Wel wil castratie, opvoeding (dat met die harde geluiden enzo) maar ook op leeftijd raken dan nog wel eens helpen...
Succes met zagertje!
KirstenG schreef:Als hij thuiskomt krijgen we complete verhalen te horen over waarschijnlijk van alles en nog wat, dan praat ik gewoon terug, en dan is het ook weer klaar...
cissy schreef:ken je die voorballen voor paarden? die heb je ook in het mini voor honden en katten, is dat geen optie, heeft ze wat te doen en kan ze ook dr voer niet schrokken.
Karin schreef:Weet alleen niet of ik dat wel zo leuk vind als ik slaap, nachtelijk geratel over mijn laminaat. Had ze in vorige huizen ook een handje van, met haar plastic balletjes spelen in de hal midden in de nacht.