Ik loop stage tussen de koeien. Nu driekwart jaar.
Maar ik ben een paar maand terug aangevallen door een koe (Het is dat mijn stagebegeleider me kwam redden, anders had die koe me vermoord), terwijl ik die koe nog nooit eerder gezien had. Laat staan dat ik haar wat had gedaan.
Hierdoor ben ik zo ontzettend bang geworden voor die koe. Nu nog steeds.
En steeds als ik haar zie, sta ik te trillen op mijn benen, die koe voelt dat. En ze probeert me steeds weer aan te vallen.
Ik durf de koeien niet meer te halen als zij er tussen staat. Als ze binnen een straal van 15 meter staat, klim ik zo snel mogelijk ergens achter, want ik ben doodsbang voor die koe.
Nu zeggen mijn stagebegeleiders, dat ik haar een keer goed moet slaan/afrossen (Met een stok net zo hard slaan totdat ze bij me wegblijft, en ze me niet meer aanvalt).
Nu vraag ik me dus af, zou ik hier wel goed aan doen?
Laatst kwam ze wel weer heel hard op me aflopen, en ik had geen uitweg. Toen heb ik haar dus écht hard geslagen (Met een spaak die wij op de deur hebben, dat ding is 8cm dik en een meter lang

Maar nu vraag ik me af, als ik haar afros, zou ze dan niet juist nóg kwader worden. Of zou ze inderdaad (zoals mijn stagebegeleiders denken), bang van me worden, en me met rust laten?