Speelgoedvraag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tamaartje

Speelgoedvraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 21:06

Hallo iedereen,
Ik heb nu een 1 jarige King Charles spaniel en mevrouw heeft sinds kort de tik om al haar speelgoed te slopen. We hebben laatst een flosstouw beestje gekocht helemaal strak in elkaar maar binnen 1 uur had mevrouw hem uit elkaar Boos! . Weet iemand iets van speelgoed dat langer meegaat en niet makkelijk stuk te krijgen is. (Wil haar toch iets geven want straks pakt ze spullen die niet voor haar bedoelt zijn)

Alvast bedankt

Groetjes Tamara

fjord_brucht

Re: Speelgoedvraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:07

speelgoed van het merk kong

super spul is wel wat duurder

crazygirl23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:08

Tamaartje schreef:
Hallo iedereen,
Ik heb nu een 1 jarige King Charles spaniel en mevrouw heeft sinds kort de tik om al haar speelgoed te slopen. We hebben laatst een flosstouw beestje gekocht helemaal strak in elkaar maar binnen 1 uur had mevrouw hem uit elkaar Boos! . Weet iemand iets van speelgoed dat langer meegaat en niet makkelijk stuk te krijgen is. (Wil haar toch iets geven want straks pakt ze spullen die niet voor haar bedoelt zijn)

Alvast bedankt

Groetjes Tamara

Ze hebben meerder speeltjes van KONG de zwarte versie is het sterkste!! succes ha ha wij hebben die periodo's al gehad...

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:08

Kong speelgoed, hele goede kwaliteit, bijna niet kapot te krijgen en ze vinden het allemaal ge-wel-dig ook een lege keukenrol werkt erg goed Lachen alleen vervelend met opruimen Tong uitsteken ik zou voor de Kong gaan Knipoog

succes!

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:09

je kunt heel goed een flostouw maken van een pijp van een oude spijkerbroek, paar knopen erin leggen en prachtig flostouw!!

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:10

jah ik weet wat Haha!
Wij waren ook hopeloos op zoek naar een speelte wat niet kapot kan, aangezien ons ab-tje nogal aardige kaken heeft. Hij doet het niet eens expres maar het ging wel allemaal kapot.
Bij intratuin hebben ze van die (uh hoe noem je die dingen) ze zien der uit als gewichten van de sportschool en ze hebben ze in het geel en roze.
Gaat bij ons al drie kwart jaar mee Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Martin009

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:10

Ja dat speelgoed van Kong is inderdaad echt bijna onverwoestbaar. (was het al aan het posten toen ik de reacties zag).
Maargoed zoals ik al zeg denk wel dat ie die dingen neit zomaar kapot krijgt Haha!

Tamaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 21:10

Kong speelgoed daar speelt ze dus helemaal niet mee dat hebben we ook al geprobeerd. Keukenrol hebben we in het begin al geprobeerd binnen 5 min helemaal in stukken en ze eet het ook nog op.

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:11

En is minder duur als dat Kong speelgoed geloof 8 euro ofzo

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:12

Ik heb voor mijn mega slopende boxers een soort van rubber bal gekocht ehmmm hoe leg ik dit handig uit ... het is van rubber, het heeft de vorm van een bal maar is een soort van dik rubber net .... *gaat op zoek naar een plaatje*
Ding is in ieder geval niet stuk te krijgen

En anders gewoon een boel flostouwen inslaan, die dingen kosten bijna niks en garanderen een boel lol Knipoog

Edit: kan die ik heb zo snel niet vinden, maar dit bijvoorbeeld is volgens mij ook niet stuk te krijgen en niet duur
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door eva1969 op 24-09-08 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Martin009

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:15

Wij hebben ook ooit eens zo`n hard plastice bal voor paarden gekocht en die dus aan de honden gegeven.
Ze hebben hem nu na ongeveer 2 jaar nog steeds niet kapot en het ding heeft toch echt al van alles meegemaakt.
Heb alleen wel gemerkt dat ze het ding alleen zie als ik ermee bezig ga die van ons vinden het gewoon leuk om met mij en de bal te spelen in plaats van alleen maar een bal en elkaar.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:19

Ik zou dan wel voor een zwarte kong gaan, mijn beagle had binen een half uur twee rode kongs dwars door midden gebeten.
ik vul de (zwarte) kong met blikvoer en leg hem in de vriezer.
hij krijgt hem dan bevroren en is er een hele tijd zoet mee.
is ook goed als afkoeling bij heet weer!

Tamaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 18:22

Het probleem is dus ook dat mevrouw niet met hard speelgoed wil spelen. Hoe zachter hoe beter. Het is een erg apart hondje hihi

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:22

En een jollybal voor honden oid?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 20:37

WIj hebben nu ook alleen nog maar kong speelgoed. En wat flostouwen betreft de witte haan veel langer mee dan de gekleurde varianten. De gekleurde zijn hier binnen 2 dagen op de witte gaan maanden mee. van kong hebben we de zwarte conus ding en een soort 3 kleuren blauw stekelding ook rugbybal vormig. Gaat maanden mee terwijl hij overdag altijd tussen de kaken van een herder verblijven. Ook hebben we een paarse inktvis van kong met 2 ballen in de kop en lijf met tentakels. We dachten dat die zo kapot zou zijn maar 3 honden hangen daar met enige regelmaat samen eraan maar is nog steeds heel.

Elk ander speelgoed ligt binnen de kortste keren aan stukjes dankzij een sloopgrage witte herder.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:05

De zwarte Kong had onze Australian Cattle Dog binnen een half uur helemaal kapot en onze kruising Jack Russell Terrier/Teckel heeft er bijna een verstopping van gehad doordat hij hele stukken naar binnen heeft gewerkt.

Weet niet of wij honden hebben met apart sterke kaken, maar die dingen zijn alles behalve onverwoestbaar en dus ook nog eens levensgevaarlijk als ze er stukken van afbijten en naar binnen werken. Nooit geven zonder toezicht dus!

crazygirl23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 22:10

en anderns gewoon bij en kringloop knuffelbeesten inslaan erg goedkoop vaak 50 cent voor een knuffel dan kan je ze nog eens vervangen doen wij hier ook regelmatig of met koninginnedag van de kids kopen die blij en de hondjes daarna blij:p

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 22:33

mayoinlove schreef:
en anderns gewoon bij en kringloop knuffelbeesten inslaan erg goedkoop vaak 50 cent voor een knuffel dan kan je ze nog eens vervangen doen wij hier ook regelmatig of met koninginnedag van de kids kopen die blij en de hondjes daarna blij:p

Alleen wel even oppassen voor de inhoud van de speelgoed ivm verstopping Knipoog
Ik heb ook kong speelgoed, maar mijn hond bijt het niet kapot.

crazygirl23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 08:34

C_arola schreef:
Alleen wel even oppassen voor de inhoud van de speelgoed ivm verstopping Knipoog

helemaal gelijk in zodra ze kapot gaan gaan ze hier de prullenbak al in:)

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 13:45

mayoinlove schreef:
C_arola schreef:

helemaal gelijk in zodra ze kapot gaan gaan ze hier de prullenbak al in:)

Daarom geef ik mijn hond geen knuffels. Vertrouw het toch nooit met die inhoud.
Vaker verhalen gehoord van honden die onder de mes moesten omdat hun darmen helemaal verstopt zaten.
Mijn hond kan daar nogal fel mee spelen en dan komt er altijd wel iets binnen.
Flostouw, bot enz vind ze geweldig.

Tamaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-08 10:36

Het probleem met knuffels is niet alleen dat ze stuk gaan maar als we straks kinderen krijgen gaat ze ook die van het kind pakken en dat is niet de bedoeling. En bovendien binnenkomen alsof het gesneeuwd heeft is niet echt fijn.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 13:06

Tamaartje schreef:
Het probleem met knuffels is niet alleen dat ze stuk gaan maar als we straks kinderen krijgen gaat ze ook die van het kind pakken en dat is niet de bedoeling. En bovendien binnenkomen alsof het gesneeuwd heeft is niet echt fijn.

Dat is idd ook een groot nadeel.

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 13:08

ik heb m'n hond een bowling bal gegeven.
En die is echt niet kapot te krijgen!

(alleen niet gooien en dan ''VANG'roepen) Haha!

Romyjuh_Xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 13:17

Tamaartje schreef:

Ja oké maar als je hond niks van speelgoed kan verdragen(dus kn kapot maken) dan denk ik dat je niks moet geven

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 13:19

Romyjuh_Xx schreef:
Tamaartje schreef:

Ja oké maar als je hond niks van speelgoed kan verdragen(dus kn kapot maken) dan denk ik dat je niks moet geven

Dan is kong nog altijd een goede oplossing Knipoog