Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Indestal schreef:Wat ik lees post zijn kosten voor de hond, lees een paar honderd euro...
Overigens zit ze nu in een shelter, waarom niet eerst baby veilig laten komen, tijd om alles te regelen, hond entingen laten doen, dan gezamelijk in alle rust vertrekken....als ze in een geheim blijf van mijn lijf huis zit, zit ze veilig met medische zorg..
Indestal schreef:Wat ik lees post zijn kosten voor de hond, lees een paar honderd euro...
Overigens zit ze nu in een shelter, waarom niet eerst baby veilig laten komen, tijd om alles te regelen, hond entingen laten doen, dan gezamelijk in alle rust vertrekken....als ze in een geheim blijf van mijn lijf huis zit, zit ze veilig met medische zorg..
Indestal schreef:Dan is het het beste om via fb een oproep te doen om hond mee te laten reizen met een vlucht vanuit australie...genoeg Nederlanders die daar naar op vakantie gaan, of Australiers die naar Nederland komen, of Brussel, of Duitsland.....
Dit is denk ik het makkelijkste te regelen, dan zoveel geld in te gaan samelen en dan alsnog vanuit hier je hond hier naar toe te krijgen.
Indestal schreef:De angst zal,altijd blijven, die vent kan ook hier ineens voor haar deur staan...laten we niet te naif zijn he? Ze is makkelijker hier te vinden, dan in zo een groot land en zittende in een geheime shelter.
Ethelate schreef:Ja, juist dit soort informatie wil ik horen. Om haar zo goed mogelijk te kunnen adviseren.
Ik heb bij de partijen waar nu contact mee is, ook expliciet gemeld dat het om een boxer gaat en gevraagd of dit geen problemen geeft.
@indestal, lees even verder, zij moet nu vliegen i.v.m. zwangerschap en haar hond mag nog niet vliegen vanwege Rabiës enting.
Daarbij gaat het om een hond van 27 kilo.
Ethelate schreef:Ja, juist dit soort informatie wil ik horen. Om haar zo goed mogelijk te kunnen adviseren.
Ik heb bij de partijen waar nu contact mee is, ook expliciet gemeld dat het om een boxer gaat en gevraagd of dit geen problemen geeft.
MiniMeLona schreef:Daarom vind ik persoonlijk het idee om daar in een beschermde omgeving van een shelter en je hond bij je! het kind krijgen, helemaal niet zo een slechte oplossing. Ik denk echt dat dit voor de a.s. moeder juist de meest prettige en ook veilige oplossing gaat zijn. Zodat ze daarna in alle rust en zonder fb en alles op zijn kop te moeten zetten, veilig met zijn 3-en naar NL kunnen komen.
Boras schreef:Als dat al mogelijk zou zijn, gezien de betrokkenheid van de immigratiedienst.
Die bemoeien zich echt niet met mensen met dergelijke problemen als er geen visumkwestie speelt. Ze geven je ook niet zomaar een plek in een vliegtuig.heb je daar zelf over nagedacht, Ts. Ben jij wel op de hoogte van het hele verhaal?
Het zou mij niet verbazen dat naast de duur van de zwangerschap en de veiligheid het verlopen van het visum vertrek noodzakelijk maakt. Uitzetting dus.
NinaCharlie schreef:De hitte is het eerste probleem. Het verschil in luchtdruk op 10km hoogte is het grootste probleem.