Ervaringen Cozy Cave

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Ervaringen Cozy Cave

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-17 17:25

Ik zit in dubio een Cozy Cave (of twee) aan te schaffen voor mijn honden. Vooral mijn teckel gaat m geweldig vinden denk ik.

Ik heb begrepen dat de hoes gewoon gewassen kan worden. Hoe zit dat met de voering? Kan die ook gewassen worden? Hoe houdt het kussen zich? Blijft het ligbed lekker zacht en fluffy? Hoe zit t met slijtage? Kan de stof een hondentandje op zijn tijd weerstaan? Er zijn verschillende soorten buitenvoering beschikbaar (met bijbehorend verschil in prijs), welke is aan te raden? Maakt de stof daadwerkelijk verschil?

Vragen, vragen... Het is een vrij duur kussen en even aanschaffen om te proberen zit er niet in. Dus ik ben benieuwd naar ervaringen :D. Wie o wie?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Ervaringen Cozy Cave

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-17 18:22

Niemand ;(?

Schuur_

Berichten: 4883
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 20:15

Topding! Heb er 2 voor 1 hond (vizsla) eentje in de Living en 1 in de slaapkamer.
Momenteel beide een halfjaar oud maar nog perfecte staat. Die in de woonkamer wordt gebruikt als afzetplaats tijdens het stoeien, bot en Kong eetplaats 'waar is die bal nou, graaf-plaats' en blijft heel.

Het enige is dat ik die plastic tubes er uit heb gehaald. Die staken soms uit en waren ideaal om in de slaap als tutter te gebruiken

Ik heb de goedkope versie, daar blijven minder haren in en makkelijker uit te kloppen dan dat fluwelige. Ook wassen gaat prima en je hoeft geen kunstjes te maken om de hoes er terug om te doen

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Ervaringen Cozy Cave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 20:28

Ik werk bij wesdijk waar wij ze verkopen. Ze gingen in de winterperiode erg hard, nu loopt het even niet; zal wel met de warmte te maken hebben. Mensen kochten er meerdere bij uit goede ervaringen. Ook na het wassen.

Ik hoor hele positieve en tevreden verhalen. Echter gaat dit wel echt over de officiële cozycave.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-17 21:21

Goed om te horen *\o/*. Ze zijn echt poepduur, maar als de kwaliteit goed is, dan wil ik het toch proberen.

Ik heb t ook over de echte officiele Cozy Cave @ xDenies :j.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Ervaringen Cozy Cave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 22:24

Dan komt het vast goed! Ze blijven veranderen met hun modellen en kleuren dus dat is ook erg leuk. Ze voelen heel degelijk aan en in de grootste kunnen wij zelfs in liggen.
Als mijn hond niet meer de grond koos dan had er hier ook al één gestaan. 's Nachts ligt hij namelijk graag in mijn kast onder een plank. Lekker cozy dus :')

Ik hok dat die cozycave er hier uiteindelijk ook wel staat ...... ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-17 07:47

Schuur_ schreef:
Topding! Heb er 2 voor 1 hond (vizsla) eentje in de Living en 1 in de slaapkamer.
Momenteel beide een halfjaar oud maar nog perfecte staat. Die in de woonkamer wordt gebruikt als afzetplaats tijdens het stoeien, bot en Kong eetplaats 'waar is die bal nou, graaf-plaats' en blijft heel.

Het enige is dat ik die plastic tubes er uit heb gehaald. Die staken soms uit en waren ideaal om in de slaap als tutter te gebruiken

Ik heb de goedkope versie, daar blijven minder haren in en makkelijker uit te kloppen dan dat fluwelige. Ook wassen gaat prima en je hoeft geen kunstjes te maken om de hoes er terug om te doen


Plastic tubes?

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Ervaringen Cozy Cave

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 07:49

Die zitten in de boog om netjes te vormen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Ervaringen Cozy Cave

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-17 10:00

Ah juist! Even kijken of er hier in de buurt een verkooppunt zit. Anders moet ik bestellen :).