Hondenpension zuid limburg, wie weet een fijne plek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chocobroodje

Berichten: 15420
Geregistreerd: 31-12-08
Woonplaats: Beek

Hondenpension zuid limburg, wie weet een fijne plek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-13 09:58

Omdat mijn vriend en ik 2 weken op vakantie gaan ben ik opzoek naar een fijn, eerlijk hondenpension. Maar waar moet ik op letten? Normaal gaat ie altijd met ons mee maar deze keer vliegen we naar Ierland en dat wil ik hem niet aandoen voor maar 2 weken....

Mijn hond is nogal een aparte en ik ken niemand in mijn omgeving waar hij 2 weken terecht kan anders had dat absoluut mijn voorkeur.

Dus wie heeft zijn/haar hond al eens in een pension gehad en hoe beviel dat? Welk pension in zuid limburg is een fijne plek (ik weet dat meerssen heel goed staat aangeschreven bv, maar daar is meestal een flinke wachtlijst)
Wie het weet mag het zeggen :+

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Hondenpension zuid limburg, wie weet een fijne plek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 13:32

Wij brachten onze hond met gebruiksaanwijzing altijd naar Liempde http://www.happy-valley-dierenpension.nl/
Was het enige pension waar we hem naar toe durfden te brengen. Stukje rijden, maar dat hadden we er voor over vanuit Zaandam :)

I_Nicky_I

Berichten: 523
Geregistreerd: 27-03-08
Woonplaats: Aalten

Re: Hondenpension zuid limburg, wie weet een fijne plek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 14:15

Lijkt me lastig inderdaad een goede plek te vinden voor je hond. Waarom is het een aparte? :)
Wij kunnen die van ons gelukkig bij de fokker of vrienden brengen.

haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 14:21

Ik zou toch proberen of die in meerssen misschien nog plaats heeft... Dat is toch wel echt een goed plekje!

me_myself_i
Berichten: 1659
Geregistreerd: 17-10-08
Woonplaats: Groningen

Re: Hondenpension zuid limburg, wie weet een fijne plek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 18:20

Wij brengen onze hond altijd bij een oud vrouwtje en haar man in een appartement. Ze is erg lief en gek op honden. Het is dus geen pension, maar in een thuissituatie. Ze woont in Beek (kwartier met de auto van Maastricht af). Onze hond heeft het ontzettend naar haar zin. Eerst ging onze hond naar een pension net over de grens in Belgie, maar daar kwam ze hevig gestresst van terug, ontzettend mager, met wonden aan haar snuit omdat ze van de stress haar neusje open haalde aan de tralies... Bij de vrouw ligt ze gezellig op de bank en is ze altijd vol enthousiasme als ze daar weer heen mag, en in plaats van broodmager komt ze eerder een paar kg's te veel terug :') Dus verwend worden ze wel :') Opvang kost 10 euro per dag. Is dus wel iets duurder dan een pension, maar wel echt een fijn plekje. Stuur maar een pb-tje als je interesse hebt, weet trouwens niet of ze nog plaats heeft... Ze vangt maximaal een paar hondjes op, niet teveel.