Liggen op commando had Ravi moeite mee, hij snapte het langere tijd alleen als ik het handgebaar erbij maakte. Het stemcommando lande niet, maar zie hier hij kan het nu zelfs op afstand
Liggen op afstand
https://youtu.be/LBgTSkv02m4
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ineke2 schreef:Op deze zonnige dag is Ravi zijn nieuwe regenjas binnengekomen en die moest natuurlijk gepast worden![]()
Voor het mooie is hij nog wat te groot, maar hij groeit natuurlijk nog ( ook vooral nog wat in de breedte ) dus hij kan er mooi in groeien.
Als hij er echt mee naar buiten gaat, dan kan ik hem met een touwtje aansnoeren bij zijn hals, maar dat was nu niet nodig.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

maj0 schreef:Hahah wat een boef is het.
Hij eet het wasgoed nog niet op? Onze hond vond mijn vieze onderbroeken lekker en dan vooral het stukje tussen je benen zeg maar![]()
Wel super goed dat hij de bh teruggaf
En wat een heerlijke foto's op het strand! Hij ligt echt in startpositie he. Zodra jij het zegt sprint hij denk ik weg of niet?
Hopelijk duurt de puber periode voor jou niet te lang. Is het wat als je trainer een keer mee gaat naar de wachtkamer van de huisarts en je kunt helpen met Ravi?
) handvaten krijg om hieraan te werken.
. Maar heb het idee dat er ook (milli)seconden zijn dat hij toch even bij jou is!