CaniTrail & CaniCross; Vallen en opstaan. Wie gaat mee op avontuur?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-26 10:02

Zoooo dan, wat een afstanden :oo super knap! Fijn dat het goed ging met het eten/lekkere zo :D En dan nog de 33 km binnenkort...wow :wow:

En thanks! Ben ook érg blij met het tuig. Deze kleurencombi is echt helemaal ons ding, knalt lekker op zn vacht :D En hij zit hem lekker, schuift niet. Heel blij hiermee, en Parker blijft ook gewoon zuiver lopen na onze trainingen nu :D

Inmiddels mede dankzij compeed pleisters en een andere vetertechniek mijn derde trainingsrondje erop zitten met de jongens. Jarvis loopt grotendeels lekker naast me mee. Gaat lekker zo :j

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 09:42

Een uitdaging aangegaan dus de laatste weken hard getraind en in 15 weken van 5 naar 27 km opgebouwd.
Gisteren zouden we dus 33 km hardlopen op onze 33e verjaardag.
Guus van zus kon niet mee, geopereerd. Domoor had weer gegraven en hierbij zijn nagel verticaal gescheurd tot op het leven. Ze mocht een van de honden van ons loopmaatje lenen.
Een iemand moest helaas al afhaken maar zus en nog een oud loopmaatje gingen gezellig mee.
Om 515 de auto in richting Havelte om om 7u te starten met ons loopje.
Helaas na 3,5 km ging lis finaal door haar enkel en kon niet verder. Lis teruggebracht naar de auto, want alleen door wolven gebied lopen is ook niet zo slim.
Vervolgens nog een lus eraan geplakt met loopmaatje en op 15,5 km uitgekomen.
Binnenkort een herkansing.
Bodi mocht gezellig mee en was gisteren alweer twee jaar bij ons ♥️
Gezellig rondje met prachtig weer en lieve hondjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vanmorgen een rondje uitwandelen

Afbeelding

En lieve oude Jody

Afbeelding

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-26 00:02

Jeetje, hopelijk valt het mee met de enkel. En de hond z’n nagel.
Jammer dat jullie plan in duigen viel. Maar jullie hebben goed getraind dus komt vast goed!

Meeko mag weer af en toe mee, maar hij is wel meer conditie kwijt dan ik dacht/hoopte := Nog even naar de marathon toe trainen (zonder Meeko), maar de duurlopen gaat hij niet redden denk ik.
Dit was een fartlek-loopje. De enige loopjes waar ik nog echt spierpijn van krijg :+ Zandheuvels :')

Afbeelding