Kidde schreef:Als baasje moet je wel betalen, naar dat vind ik ook niet zo raar
Ja, baasjes moeten wel betalen en dat vind ik helemaal oké. Ik sta nu nog gratis ingeschreven bij hondjeuitlaten punt nl, maar kan pas berichten en matches zien als ik een abo koop.
In het verleden, bij mijn eerste hond, heb ik altijd geroepen dat ik na die hond geen hond meer wilde, omdat het zo'n huisbinder is. Na haar overlijden ben ik 2 jaar het huis amper uitgekomen, dus toch weer een hond genomen. En dat was de beste beslissing! Helaas is zij nu ook niet meer, maar deze keer wacht ik dus niet meer zo lang.
Hij is eigenlijk bijna het tegenovergestelde van mijn eisenlijstje hihi. Hij verhaart énorm, is groter dan 40 cm (ik heb hem niet gemeten maar voor een Labrador is die echt flink). Maar ik ben zó ontzettend blij met hem. Doordat hij wat sportiever gebouwd is kan die ook lekker mee met hardlopen en andere sport activiteiten. Hij is echt super lief tegen andere honden en mensen, ‘s avonds is hij op straat wel waaks maar dat vind ik eigenlijk best wel fijn omdat er hier toch best wel wat rare snuiters lopen (normaal kwam ik nooit buiten op dit tijdstip, dus dan zie je het ook niet zo).