Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mars schreef:Heb jij verandering gemerkt in kwaliteit van Acana _Nelleke_? Ze zijn een ruim jaar geleden opgekocht door Mars Petfood (ja de Mars van de chocolade) en meer mainstream gegaan. Ik las dat diverse mensen wel verschil merkten qua hoe het voer viel bij hun hond.
Wij geven Farmina N&D Ocean aan onze hond icm kvv. Ik ben ook vegetarier maar heb geen problemen met vlees klaarmaken of voeren. Een hond alleen plantaardig voeren zou ik nooit aan beginnen, er is een verschil tussen leven en overleven imo.
mika11 schreef:Ik kende Barca brokken niet, maar ik zocht het even op. Maar afgaand op de ingrediëntenlijst vind ik het bij de meer inferieure merken horen.![]()
Samenstelling: granen (ontsloten en zonder tarwe), plantaardige bijproducten, vlees en dierlijke bijproducten, oliën en vetten, suiker en mineralen.
Omany schreef:Farmina bestel ik altijd bij Zooplus Duitsland. Het is en blijft duur voer, maar het is een pak goedkoper daar dan in België of Nederland
.
.

Lukasje schreef:Wat ?? Wtf ????
Nu, bij aankoop vergelijk ik wel een beetje en ik moet zeggen dat Farmina via bol meestal ook een stuk goedkoper is als bij Zooplus. Maar deze neem ik mee! Dankjewel nogmaals !!
.
Omany schreef:Niet meer verzenden naar België/Nederland?? Jawel hoor, nog nooit geen problemen mee gehad.
Je kan gewoon het land kiezen dat je wilt:
[ Afbeelding ]
En het verschil in prijs voor exact hetzelfde:
Zooplus België:
[ Afbeelding ]
Zooplus Duitsland:
[ Afbeelding ]
Dus zelfs met verzendkosten erbij zit je nog serieus lager
Omany schreef:Niet meer verzenden naar België/Nederland?? Jawel hoor, nog nooit geen problemen mee gehad.
Je kan gewoon het land kiezen dat je wilt:
[ Afbeelding ]
En het verschil in prijs voor exact hetzelfde:
Zooplus België:
[ Afbeelding ]
Zooplus Duitsland:
[ Afbeelding ]
Dus zelfs met verzendkosten erbij zit je nog serieus lager
Princesj schreef:Een goede brok is een hond waar jouw hond het goed op doet, niet meer en niet minder. Echter hebben wij een kruising Bordercollie die ook gewoon zijn voer niet zo interessant vindt en na 10 halve zakken ben je daar toch een keer klaar mee. Nu maken we voor zijn eten een prakje met 1/5 blik blikvoer (wisselend van smaak) en lengen dit aan met warm water. Even prakken en over de brokken heen en meneer is blij en eet met smaak!