Mijn honden hebben echt een zielige week. Dankzij ziekte nog niks met ze kunnen doen. Dus ondertussen al bijna 2 weken niet kunnen werken of ravotten. Ik hoop dat mijn vriend zich morgen goed genoeg voelt om morgen met de kleine alleen te blijven zodat we naar de club kunnen en ze lekker kunnen rennen
Week 7: Waffel is moe... Hij gaat weer door een nieuwe fase heen: uitproberen, slopen, racen, knuffelen en daarna uren lang slapen/snoezen in zijn mandje (waar ie al uit gegroeid is maar hij blijft er steeds naar toe gaan)
Wij hebben een nieuwe auto en nu zit de hond helaas verder weg.. dat vind ik wel jammer. Normaal zat ze op de achterbank. Zelf moet Faiza er ook nog aan wennen.. Ben blij dat ze in mijn eigen auto nog wel gewoon achter mij zit.
Gijs is al een hele jongen aan het worden, maar gelukkig ook nog wel heel erg pup. Geniet ervan zolang het duurt Heul snelle Kiah is bijna niet in een foto te vatten Wat een snoezige en prachtige katten komen er weer voorbij Jeetje LG, wat fijn dat ze er dan nog is. Wat had ze?
In week 7 gingen deze snoetjes mee naar het bos
Flux
Geplaatst: 15-02-26 13:45
Week 7
Gaan we wat doen met de bal, alsjeblieft?
Jindai
Geplaatst: 15-02-26 14:20
Thanks allemaal, Nouk weet iedereen ermee om haar pootje te winden voor een extra snoepje
Ik vind Snow zo grappig! En prachtige Chester, idd golden! Lieve foto, die van het paard en meisje! Beertje is ook al zo’n prachtige kat, heerlijk koppie zit er op! Ooooooh Pompom, wat een plaatje! Die oren! Leuk om ook garnaaltjes voorbij te zien komen, mooi kleurtje! Ik zag ook nog een pup die helemaal in de knoop aan het rennen was, heerlijk haha! Zo lief, de hond en kat samen in het zonnetje! Wat fijn dat het knappe paard ook weer opgeknapt is! Wat een super lieve snoetjes van Hilde!
Lukt helaas niet om op iedereen te reageren, maar wat een leuke foto’s weer en heerlijke beestjes van iedereen!
Week 7 Nouk
Nimz
Pluis
Zonnehoed
Geplaatst: 15-02-26 14:38
Week 7: wandeling! Verder niet veel foto's gemaakt van de hondjes deze week.
Odin is blij met zijn nieuwe stukje kauw hout. Hij mag op dit moment niet zo veel qua snacks maar hij mist echt wat om op te kauwen dus nu is hij weer gelukkig