Nestje onderweg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 09:00

nathalie25 schreef:
Oke ik ga toch reageren....waarom reageer je dan op Facebook dat het vrouwtje beschikbaar is?

Kijk het maakt mij echt niks uit maar wordt wel wat verwarrend/ingewikkeld

Dat schrijft ze nergens. Ze schrijft enkel dat dat lichtbruine pupje ook een pupje van hetzelfde nest is.

En het zwart witte is ook een vrouwtje trouwens.

Goed lezen kan je helpen om minder verward te raken.

Anoniem

Re: Nestje onderweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 09:08

Dan ga ik ook maar reageren.

Ten eerste: het zwart witte pupje is een teefje.

Ten tweede: waar bemoei je je mee?!!!

Ik zie niks verwarrends.

Het hele topic lees ik al mee en zie ik TS haar best doen voor haar hondjes. Dus TS, bedankt dat we mee mochten volgen!

Victory-Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 17:11

Oh, dat zwart witte teefje is zo'n schatje en lijkt zoveel op mijn overleden hondje. <3

Herhaal: Ik mag geen hondje-ik mag geen hondje-ik mag geen hondje-ik mag geen hondje.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 18:30

Victory-Boy schreef:
Oh, dat zwart witte teefje is zo'n schatje en lijkt zoveel op mijn overleden hondje. <3

Herhaal: Ik mag geen hondje-ik mag geen hondje-ik mag geen hondje-ik mag geen hondje.

Van mij mag je dat wel :D

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 20:01

Victory-Boy schreef:

Van mij ook. *\o/*

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 21:06

senna21 schreef:
Victory-Boy schreef:

Van mij ook

Darliiing7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-26 20:55

nathalie25 schreef:
Darliiing7 schreef:

Nee hoor, enkel de zwart-witte is er nog. De anderen zijn gereserveerd ;)

Ze staan inderdaad in de fb-groep maar gaan zeker niet naar een eerste, de beste kandidaat ;)

Oke ik ga toch reageren....waarom reageer je dan op Facebook dat het vrouwtje beschikbaar is?

Kijk het maakt mij echt niks uit maar wordt wel wat verwarrend/ingewikkeld

Nergens heb ik in die fb-groep gezegd dat het blonde teefje nog beschikbaar is... als men vraagt of er ´nog een teefje´ beschikbaar is, dan is het antwoord wel ja. Want het zwart-witte pupje is ook een teefje. Maar nergens zul je me zien zeggen dat er nog andere pups beschikbaar zijn, want die zijn allemaal besproken ;)

Victory-Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 18:09

senna21 schreef:
Victory-Boy schreef:

maralyn schreef:
Van mij ook. *\o/*

cariena1 schreef:
Van mij ook

Hahaha, ik zal het tegen mijn vriend en de kat zeggen, maar ben bang dat ik overruled wordt. :')

Darliiing7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-26 22:34

Een van de allerlaatste updates!!
Helaas de afgelopen tijd wat minder tijd gehad omte posten doordat ons dochtertje in het ziekenhuis lag dus al onze aandacht naar gaar ging en naar het verzorgen van de pups :knuffel:

Morgen verhuisd ons blonde pupje al!! Zij gaat naar mijn man zijn ouders en gaat er ROTverwend worden!!

Einde van volgende weke verhuizen de 2 heren samen (black and tan en zwart), ook zij gaan een uitstekend leventje tegemoet!

Enkel ons zwart-witte meisje blijft dan nog achter, want zij heeft nog geen gouden mandje gevonden |( maar dat komt nog wel, tot die tijd blijft ze lekker hier ;)

Hierbij nog een paar leuke foto´s <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 22:43

Wat een heerlijk stelletje. Echt leukerds.
Beterschap gewenst voor je dochtertje.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 01:13

Veel beterschap voor je dochtertje !

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 15:04

Ze zijn ook wel heel erg schattig!

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 16:26

Wat een schatjes stuk voor stuk.
Reuze vervelend dat je nog geen huisje hebt voor dat snoesje, zal je haar toch zelf moeten houden ;)

Darliiing7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-26 21:59

Pffft,
Nog steeds geen huisje voor de knappe dame, totaal onbegrijpelijk!
Iedereen knapt af op het ´zwart-witte´ :(
Hopelijk vinden we toch snel het ideale, gouden mandje voor onze kleine meid <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 22:22

Toekomstige eigenaren die afhaken op een kleur zijn eigenaren die je niet wilt lijkt me. Sowieso onbegrijpelijk dat mensen daar op selecteren.

Hopelijk komt er snel iemand die haar kiest om wie ze van binnen is, ipv voor de buitenkant te gaan...

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 22:49

Tjsa, dan zit er niks op dan haar zelf te houden ;) , dat wilde je aanvankelijk toch. Nog een argument om je man te overtuigen :D

Darliiing7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-26 22:53

Ir111 schreef:
Toekomstige eigenaren die afhaken op een kleur zijn eigenaren die je niet wilt lijkt me. Sowieso onbegrijpelijk dat mensen daar op selecteren.

Hopelijk komt er snel iemand die haar kiest om wie ze van binnen is, ipv voor de buitenkant te gaan...

Nee inderdaad die willen we niet natuurlijk.. zo jammer dat mensen zich zo blind staren op uiterlijk, want het is echt zo´n lief ding <3

Darliiing7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-26 22:54

Lukasje schreef:
Tjsa, dan zit er niks op dan haar zelf te houden ;) , dat wilde je aanvankelijk toch. Nog een argument om je man te overtuigen :D

Hahaha, als dat eens kon := Ik zou echt wel willen hoor, maar met de extra zorgen voor ons dochtertje op dit moment, is het echt geen optie om der zelf te houden :(

Darliiing7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-26 22:20

Ach, lieve kleine Hera toch!! Waarom wil niemand jou dat verdiende gouden mandje geven?!

Kleine meid is nog steeds bij ons en nog steeds op zoek naar haar nieuwe baasjes, maar iedereen knapt af op haar kleur ;(

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-26 22:25

Jammer hoor, realiseer je dat je dit ook kan gebeuren als je straks een rashonden nestje hebt. Ik vind haar kleur best leuk en vooral omdat je schrijft dat ze ook een leuk karakter heeft. Ik ga (misschien, al zeg ik nu van niet) ooit nog eens op zoek naar een reu. Het kan zijn dat mensen afknappen op een teefje?

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-26 22:32

Darliiing7 schreef:
Ach, lieve kleine Hera toch!! Waarom wil niemand jou dat verdiende gouden mandje geven?!

Kleine meid is nog steeds bij ons en nog steeds op zoek naar haar nieuwe baasjes, maar iedereen knapt af op haar kleur ;(

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Waarom denk je dat het de kleur is waarop mensen afknappen?

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-26 22:32

Hier kan ik echt met mijn verstand niet bij hoor.
Wat is er mis met haar kleur?
Paar jaar geleden ben ik echt zo lang op zoek geweest naar een leuk klein hondje, teefje harde eis. Was hier destijds dolblij mee geweest, dus snap dit echt niet!
Is er geen andere oorzaak denk je? Prijs misschien of weet ik veel?
Hopelijk dient het juiste baasje zich nog aan. Moeten toch mensen genoeg zijn die op zoek zijn naar zo’n snoesje

haha1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-26 22:47

We zien in het asiel ook dat zwarte honden en zwarte katten moeilijker plaatsen...Het is ook dat een zwarte hond iets minder uitdrukking in zijn gezicht heeft en daardoor door sommige mensen moeilijker te lezen zijn...
Wat de ts nu mee maakt komt vaker voor dat pups niet geplaatst raken,daarom zijn er ook wel pups in het asiel te vinden. momenteel zit er ook weer zo 1 ,5 maand oud...

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-26 23:10

Ik denk dat het ook een combi is tussen minder aantrekkelijke leeftijd en de prijs (die best pittig is voor een oepsje).

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-26 07:45

Weet iemand de prijs dan ofzo? Denk dat we daar niet over moeten oordelen en dat het eerder om de kleer gaat...

Ik vind haar zo schattig.. Ik hou van alles wat zwart is en heb er sinds vorig jaar een zwarte poes bij. Mijn senior hondje is bleu tan maar super donker dat ze als puppy bijna zwart was. Ik snap niet dat mensen daar op afknappen :(