GPS tracker hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

X2305

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 11:37

Tractive werkt bij mij in Nederland, Duitsland en België heel goed en ook in Zuid Frankrijk en Noord-Oost Spanje heb ik nergens problemen met het bereik gehad, ook landinwaarts niet!

BeFunny

Re: GPS tracker hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 12:04

@TS waar wil je het voor gebruiken? Natuurlijk voor de hond maar. Loopt je hond weg? Is het een jager? Gewoon voor het veilige gevoel?
Want zonder abbo zijn gewoon niet zo betrouwbaar. Maar als dat ook niet echt nodig is dan kun je daar natuurlijk wel gewoon voor gaan.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 12:55

X2305 schreef:
Tractive werkt bij mij in Nederland, Duitsland en België heel goed en ook in Zuid Frankrijk en Noord-Oost Spanje heb ik nergens problemen met het bereik gehad, ook landinwaarts niet!

italië, zwitserland, oostenrijk en tsjechië ook gewoon goed. ook in de afgelegen gebieden.

ik knoop m overigens ook aan het hoofdstel van mn paard als ik op buitenrit ga voor het geval dat...
en van het zomer op vakantie geweest met paard en toen heb ik m ook aan haar halster gehangen voor het geval dat ze uit de paddock zou springen om wat voor vage reden dan ook.

dioni

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 13:33

Ik gebruik de tractive mn als ik op vakantie ben in de bergen in noordwest Spanje, een ruw en weinig bewoond gebied. Daar doet hij het ook prima.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-26 07:30

Ik heb ( voor een vd katten) een tractive gehad, was compleet drama, vooral de helpdesk, opgezegd binnen het termijn, sindsdien weenect, dat werkt wel goed. Ik woon in Zweden afgelegen.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-26 09:50

Ondanks het vraagstuk van TS sluit ik mij bij de rest aan. Iets wat alleen op blauwtand werkt gaat bijvoorbeeld niet werken in het bos als er geen andere telefoons in de buurt zijn om contact mee te maken. :=

Het beste is dan toch om er eentje met een abonnement te nemen. Het is eigenlijk een extra telefoon abonnement, want het gaat via het telefoon signaal (LTE/4G). Als je telefoon bereik heeft zal de tracker de locatie kunnen door geven.

Ik heb geen hond, maar ben zelf voor de Garmin Alpha LTE gegaan voor aan mijn zadel op buitenrit.

De keuze is iig reuze:
Garmin Alpha LTE
Tractive Dog XL Adventure
Weenect XS
Animal Spotter
Halo4
Fi Series 3
PitPat
Pawfit 3s
Petcube
Fressnapf Tracker
Jiobit