Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lukasje schreef:Oeioei Sabine, pizzarand worst verkracht![]()
Wat een knapperd Stitchlover !
Pfff mijn popje heeft nu voor de 4e keer eieren gelegd. Ik zit een beetje met mijn handen in het haar. Ze wil niet in de legbak dus ze ploft haar eieren ergens in een hoekje van het binnenhok. Vervolgens gaat ze trouw 3 weken plus broeden. Zo sneu dat er niets uitkomt. Laatste keer heb ik de eieren open gebroken en er zat toch wel degelijk leven in. En dan na 2 daagjes rust, begint ze dus weer overnieuw. Weet iemand raad ?
Lukasje schreef:Pfff mijn popje heeft nu voor de 4e keer eieren gelegd. Ik zit een beetje met mijn handen in het haar. Ze wil niet in de legbak dus ze ploft haar eieren ergens in een hoekje van het binnenhok. Vervolgens gaat ze trouw 3 weken plus broeden. Zo sneu dat er niets uitkomt. Laatste keer heb ik de eieren open gebroken en er zat toch wel degelijk leven in. En dan na 2 daagjes rust, begint ze dus weer overnieuw. Weet iemand raad ?
Cayenne schreef:Vooral heel veel geduld en niet dwingen! Zorg dat jij interessant bent en prijs hem de hemel in wanneer hij wel opstapt
Mag hij overdag ook uit zijn kooi? Want alleen in de avond is te weinig voor deze vogels.
Dan kunnen ze echt heel erg depressief worden.
Lukasje schreef:Om te huilen wanneer je op 2ehands of mp kijkt. Soms worden de vogels samen met hun kooi te koop gezet. Zo’n kleine kooitjes en dan zitten ze nog vaak alleen ook