Aantal weken gemist door veel te stressvolle dingen in mn leven. Oa heel zieke kat en heftig incident op week. Maar na al die stress proberen we nu weer te relaxen ... Op vakantie in Zweden
Zag wel al die leuke snoetjes en snaveltjes voorbijkomen En ook de kiekjes van de vakantieadressen vind ik heel leuk te zien!
nafkedemi
Geplaatst: 13-07-25 22:08
Zo ontzettend leuk om te zien hoe deze twee heren groeien en zich ontwikkelen.
Foaly
Geplaatst: 14-07-25 10:15
Ik stoorde tijdens de vergadering
Jindai
Geplaatst: 14-07-25 11:31
Heerlijk om alle beestjes lekker te zien luieren en chillen
Sterkte Flux! Gaat het inmiddels weer beter met de kat?
Nafkedemi, jij zal echt een groot verschil zien in foto's aan het einde van het jaar
Die serieuze vergaderings blikken
Hhilde, met Pluis gaat het inmiddels heel erg goed! We hadden even enorme tegenslag met giardia, maar daar zijn we gelukkig vanaf! Ze gaat ontzettend goed met de katten, ze slapen samen, spelen samen en knuffelen samen Ze is helemaal op haar plekje
Onze nieuwe 'huis' dieren, nee hoor ze staan in de tuin . Mijn man doet een cursus om imker te worden en zijn eerste volk staat sinds maandag nu in de tuin..
@Eliana, wat leuk dat jullie bijen hebben ! Is zo mooi. Ik heb ooit eens een wild bijennest gevonden in het bosgebied, zo wonderlijk hoe ze samenwerken.
Susanne
Geplaatst: 17-07-25 15:47
Marleen, wat een mooie tuigjes hebben ze! Veilig buitenspelen!
Bijen zijn zo leuk! Mijn vader is kleinschalig imker en het zijn echt toffe beestjes. Zijn volkjes zijn ook erg vriendelijk/rustig. En heerlijke honing, dan wil je nooit meer wat anders.
Sam heeft een voorliefde voor tennisballen en deze leukerds kon ik natuurlijk niet laten liggen.