Zolala, nee, daar zou ik ook geen was ophangen. Net als dat de wilde vogels het hier meteen weten wanneer manlief zijn auto heeft gewassen of wanneer onze serre gewassen is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Even een vraagje, voordat ik onbedoeld mensen in de stress jaag...![]()
Vogels, libellen, reeen etcetera deel ik makkelijk.
Maar zelf vind ik ook 'minder populaire' beestjes vaak erg interresant.
Een gekke kever deel ik nog wel,
Maar af en toe kom ik bijvoorbeeld ook spinnen tegen, of een slang, of bijvoorbeeld een bijenwolf met prooi én parasiterend goudwespje, of een dode hazelworm,
Die laatste afgelopen week, uitgedroogd maar wel super interresant omdat de wervelkolom heel zichtbaar was.
En vandaag een wespspin.
Héél mooi kleurrijk.
Zelf vind ik ook dat spul ook erg leuk om tegen te komen en op de foto te zetten.
Maar het is wat meer onpopulair kriebelsspuk zeg maar.
Zijn dat soort foto's ook allemaal welkom, of zijn er dingen die liever niet geplaatst worden?
janouk schreef:Ik zie de ringetjes die we er om heen gedaan hebben, maar te klein om af te lezen. Het geeft ons wel straks meer informatie over waar ze terecht komen. Hopelijk duurt het nog heel lang voor de informatie terug komt, want dat zou betekenen dat ze nog een heel lang leven voor de boeg hebben voor ze gevonden worden.
Femke_Tweety schreef:Even een vraagje, voordat ik onbedoeld mensen in de stress jaag...![]()
Vogels, libellen, reeen etcetera deel ik makkelijk.
Maar zelf vind ik ook 'minder populaire' beestjes vaak erg interresant.
Een gekke kever deel ik nog wel,
Maar af en toe kom ik bijvoorbeeld ook spinnen tegen, of een slang, of bijvoorbeeld een bijenwolf met prooi én parasiterend goudwespje, of een dode hazelworm,
Die laatste afgelopen week, uitgedroogd maar wel super interresant omdat de wervelkolom heel zichtbaar was.
En vandaag een wespspin.
Héél mooi kleurrijk.
Zelf vind ik ook dat spul ook erg leuk om tegen te komen en op de foto te zetten.
Maar het is wat meer onpopulair kriebelsspuk zeg maar.
Zijn dat soort foto's ook allemaal welkom, of zijn er dingen die liever niet geplaatst worden?