Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vanillia schreef:Inmiddels geen dode vogels meer gehad gelukkig! Geen idee wat het nou geweest is, het lijkt er gewoon op dat om wat voor reden dan ook bij 1 specifiek nest de overgang van gevoerd worden naar zelf eten niet ging. Hoe werkt dat sectie laten doen? Hou ik zeker in mijn achterhoofd, mocht er nog een keer zoiets geks gebeuren.
horselover22 schreef:vorige week naar zoo Veldhoven geweest nou tis dat ie man zei dat ze alle drie naar de volière zijn gegaan heb ik ze niet kunnen herkennen haha vooral de willow`s waren zeer veel aanwezig maar zag wel dat ze volledig in de groep zijn opgenomen en lekker de ruimte hebben om te vliegen er wel 1 die op me hoofd ging zitten zodra ik de volière in stapte en toen ik rond ging lopen ging die het deuntje van if youre happy en you now it clap youre hands fluiten dat was wel weer grappig
Cayenne schreef:Mariska, is er geen buurtapp waar je in kunt plaatsen of iemand een kooi heeft waar hij tijdelijk in mag?
Of anders op laten halen door de dierenambulance?
Lukasje schreef:Oh gefeliciteerd! Dat is een leuke verrassing! Jij hebt dus 1 pop bij 2 mannen?
Jij hebt meer geluk ! Mijn popje (bourkes) zit nu al voor de 3e keer op ei’tjes maar telkens komt er niks uit. Vorig jaar heeft ze 1x gebroed en dan had ze een doodgeboren jong (of kort nadien gestorven?) . Ik vind het echt sneu voor haar. Ze doet al het werk alleen dus ze zit nu eigenlijk al weken haast non stop te broeden. Gelukkig voedert haar man haar wel goed.