Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanasjuh schreef:Ja het is gewoon echt wel ruk om ze zo snel ook achteruit te zien gaan. Ik heb vanmiddag nog bijna een halve liter vocht eruit gehaald met een injectienaald. Zodat ze wat comfortabeler is. De rest gaat gelukkig nog goed.
Ik heb haar wel apart gezet omdat se antibiotica krijgt. De haan is er gewoon een beetje overstuur van
Gaabje schreef:Hannanasjuh schreef:Ja het is gewoon echt wel ruk om ze zo snel ook achteruit te zien gaan. Ik heb vanmiddag nog bijna een halve liter vocht eruit gehaald met een injectienaald. Zodat ze wat comfortabeler is. De rest gaat gelukkig nog goed.
Ik heb haar wel apart gezet omdat se antibiotica krijgt. De haan is er gewoon een beetje overstuur van
Hoe is het vandaag? Altijd rot om ze zo te zien..
tamary schreef:Kippen kunnen aardig wat overleven qua wonden, maar dan moeten de andere kippen er wel van afblijven. Bloed = snavel pikken want eten en dus blijft er dan kip stuk gaan. Zulke dieren zet je dus alleen totdat wond dicht is. Wondspray is optie, zeker ivm risico's qua vliegen, geen garantie dat de rest er af blijft. Dieren in slechte conditie had ik trouwens niet bij gezonde dieren in gezet en eigenlijk liever nieuwe dieren uberhaupt niet. Eerst in quarantaine (3 weken ongeveer) om te weten of ze iets hebben wat de rest ook krijgen kan.