Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:Wij hebben een wiel voor onze Bengaal. Niet stil/geruisloos, dus niet geschikt voor jou te lezen.
Annemiek73 schreef:caro29 schreef:Ik heb nog steeds geen rijstzetmeel gevonden. Wel rijstmeel maar dat is dus wat anders
Ik gebruik rijstmeel van de toko en dat werkt ook erg fijn.
LuciLusitano schreef:Ik heb ook een loopwiel, maar 1 van de 3 maakt er gebruik van. Als kittens oud genoeg zijn dan gaan zij er vaak ook wel in. Hij maakt wel geluid.
Yom is mooi!!
Mama en kittens gaan met hun huisje vanavond naast het bed ipv erop. Hopelijk vind moeders dat goed, mijn man wil ook wel weer in bed slapen
CrazyCat schreef:LuciLusitano schreef:Ik heb ook een loopwiel, maar 1 van de 3 maakt er gebruik van. Als kittens oud genoeg zijn dan gaan zij er vaak ook wel in. Hij maakt wel geluid.
Yom is mooi!!
Mama en kittens gaan met hun huisje vanavond naast het bed ipv erop. Hopelijk vind moeders dat goed, mijn man wil ook wel weer in bed slapen
Welk merk loopwiel heb jij?
Luxorvalkje schreef:Stil vind ik vooral fijn voor mezelf.
Ik heb een dame van 7,5 die regelmatig zoomies heeft en zowel vocaal als met haar poten gas geeft. Dus die gaat er denk ik wel op. De jonge man wordt bijna twee en heeft al even energie overschotjes. Dan springt hij ineens met vier poten in de lucht. Vliegt hij van links naar recht of gebruikt hij de bank of muur als keerpunt om snelheid te behouden. En dan is het opeens over.
Ik wilde kijken of ze er blij van werden. Maar die prijzen houden me een beetje tegen. Stel dat ze er geen gebruik van maken. Dan zit je ermee. En je zet het ook niet even opzij.