Lijkt wel alsof elke kattenbak iets heeft. Is er ook een merk die wel gewoon doet wat hij moet doen? Wil er gerust €600 voor betalen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gnome schreef:Wij hebben de Zedar K1200. Heeeerlijk. Gewoon met goed klonteren grit. Had ik veel eerder moeten doen.
Stephanie_86 schreef:Ik heb contact gehad en nu komt mijn bak weer in juni.... Aangegeven of ze een indicatie konden geven vanwege vakantie en toen werd het juli.... Hij zou in maart al hier moeten zijn. Vind het erg jammer dat het nu al 4 maanden later is... En wie weet komt ie dan ook nog niet. Had het heel fijn gevonden als hij een maal draaide als we op vakantie waren maar helaas
FennyPower schreef:Stephanie_86 schreef:Ik heb contact gehad en nu komt mijn bak weer in juni.... Aangegeven of ze een indicatie konden geven vanwege vakantie en toen werd het juli.... Hij zou in maart al hier moeten zijn. Vind het erg jammer dat het nu al 4 maanden later is... En wie weet komt ie dan ook nog niet. Had het heel fijn gevonden als hij een maal draaide als we op vakantie waren maar helaas
Hoor verhalen dat het buitenland al sneller de bak krijgt dan de pre orders in nl.
Dat lees ik iig op Facebook.
Ook dat mensen die het nu bestellen meer cadeaus erbij krijgen dan mensen die al langer wachten.
Ondanks de grote korting.
Ik ben blij dat de mijne terug kon gestuurd worden.
Ik hoor afwisselende verhalen de een doet het de ander niet. Opzich logisch want de bak heeft nog kinderziektes die ze verbeteren per update