Dit zijn de moeilijkste de gene die in je hart zitten en zich er aan vast klampen.
Fijn dat hij een perfect plekje heeft gevonden. En dikke knuffel voor jou
Amado
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-25 11:24
Even wat stilte van deze kant, maar we zitten niet stil
Vandaag kreeg ik toevallig weer een update over Lars, die heeft het ontzettend naar zijn zin
Ik heb sinds een week of 2/3 Fenna in huis. We zijn met haar een beetje gestagneerd in de vooruitgang, als ik haar wat lekkers geef mag ik in haar buurt komen. Als dat op is of ik niks bij me heb blaast ze en haalt ze soms uit. Dit patroon heb ik helaas nog niet kunnen doorbreken bij haar.
Och wat een gespannen snoetje... Hopelijk komt ze toch wat meer tot rust
Rubs
Geplaatst: 19-04-25 09:23
Wat nog wel helpt bij angst is zachtjes je ogen dichtknijpen zodra je oogcontact hebt. Dat doen ze onderling ook, en dan zeg je: ik heb geen kwaad in de zin.
Amado
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-25 15:02
Zijn jullie klaar voor een nieuw kitten avontuur?
Vandaag mama poes met 9(!) kleintjes opgehaald bij het asiel. Ze zijn geschat een weekje oud nu
Fenna is uiteindelijk naar een ander gastgezin gegaan die een speciale katten kamer heeft waardoor ze niet in een bench hoefde te zitten. Een week later is ze geadopteerd
Ze zijn zo ver ik nu zie gewoon kortharig Moeders is ontzettend lief voor ze, haar heb ik Tessa genoemd. Voor de ukkies staan de namen ook klaar, allemaal met een T haha Ik geef ze elke 2 uur extra melk, doordat ze met zoveel zijn krijgen ze nooit allemaal genoeg melk binnen. Bij een aantal zijn de oogjes al een beetje open
Laatst bijgewerkt door Amado op 11-05-25 09:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Jeetje 9!, dat is best wel veel. Moeder heeft een lief snoetje en die grijs met witte, wat een knapperd. Was dit dan een zwerfpoes dat ze in het asiel is terecth gekomen?
Een plottwist: ik kreeg gisteren een berichtje dat er een moeder poes was gevonden waarvan ze het vermoeden hadden dat die bij een aantal van de 9 kittens zou horen. En sterker nog: dat de 2 moeders elkaar zouden kennen.
Deze middag heb ik moeder poes 2 (Tara) opgehaald, 1 ding weten we zeker: Tessa en Tara hebben elkaar énorm gemist. Ik ben echt weggesmolten toen ze elkaar weer zagen: Tessa riep haar gelijk en Tara ging gelijk kopjes geven en likken.
Tara moet wel weer een beetje op gang komen met haar melkproductie, maar ze zorgt wel goed voor de ukkies. Een beetje lomp ploft ze bovenop de berg kittens neer af en toe, een gevalletje van mijn hart even vast houden dat ze niet geplet worden. Maar mijn hart is tegelijkertijd ook wel weer gevuld met dit beeld
Vinden die kittens dan eigenlijk ook weer de goede moeder? Of ligt nu alles gewoon helemaal door elkaar te drinken.
Marcella
Geplaatst: 13-05-25 17:13
In principe maakt het voor de kittens niet uit waar ze drinken.
Te schattig dit. Dit zijn echt vriendinnen voor het leven.
ikkedus
Geplaatst: 13-05-25 17:38
Ach wat een zoete plottwist!!! En hulp is bij zoveel kittens nogal welkom natuurlijk! Ik ben nou wel heel benieuwd naar de namen? Nog hulp nodig voor een paar?
Tesla ( alhoewel…….. misschien nu juist ff niet ) Techno Typetje Tsjakka Tjeempie Toemaar
Dat is zeker een plottwist. Te schattig dit.Wel super fijn dat de andere moederpoes is gevonden en dat ze samen zijn bij de kittens. Leuk als ze straks wat groter zijn en met z'n alle door het huis heen gaan sjezen haha, zie het al voor me.