-Verzekering 23,15
-Schoolgeld 145
Daarnaast nog doosje Frikandellen voor training en eigenlijk komen de schoenen die ik moest kopen voor zijn pre agility training ook wel voor zijn rekening.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BarbaLala schreef:horsii schreef:Als ze een onbekende allergie krijgen heel veel![]()
Nu zes euro per dag aan appoquel.
Tijdelijk hoop ik? Is zo’n troep…
horsii schreef:Ik weet het, maar al veel onderzoeken verder zelfs biopten maar nog niet duidelijk wat het is.
Dus in hevige perioden weer appoquel om te onderdrukken.
Zijn nu net weer afgebouwd, dus hopelijk weer een poos niet nodig.
BarbaLala schreef:horsii schreef:Ik weet het, maar al veel onderzoeken verder zelfs biopten maar nog niet duidelijk wat het is.
Dus in hevige perioden weer appoquel om te onderdrukken.
Zijn nu net weer afgebouwd, dus hopelijk weer een poos niet nodig.
Onderzoeken hebben vaak geen nut hij allergieën inderdaad, enkel om de dierenarts te spekken.
Ik weet niet of je fb hebt? Er zijn meerdere groepen voor honden met allergieën waar heel veel in staat!
Sterkte!
cursebreaker schreef:Dit was Maart bij ons:
(Hier verwachten we geen kosten meer deze maand. April word wel duurder want 1 april trappen we de nieuwe maand meteen af met een dierenarts bezoekje #doeigeld)
ARYA - 5 jarige oudduitse Herdershond van 37kg
Wij voeren volledig KVV (grotendeels enkelvoudige soorten), aangevuld met superfoods, groentemixen etc waar en wat nodig.⊙ Supermarkt & andere lokale winkels | 19,36
Preventieve check-up
kiemgroenten, kefir, blauwe bessen, sardientjes, cottage cheese
⊙ Dierenarts| 32,20
Medicatie, zakje trainers van Riverwood
⊙ Dogfood limburg | 133,70
21kg KVV
⊙ Zooplus | 24,69
6x blikvoer (reserve voorraad), gedroogde bieten reepjes, gedroogde wortel vlokken
⊙ Osteopaat| 80
Totaal eindbedrag €289,95
SANSA - 5 jarige Maine Coon poes van 8kg
Wij voeren deels brok, en zoveel mogelijk aangevuld met vlees. Liefste zou ik haar volledig op KVV zetten, maar dat eet ze niet consequent genoeg. Ze eet wel tussendoor KVV mee van Arya⊙ Poezenparadijs | 28,89
2kg brok
⊙ Zooplus | 28,49
24x Applaws vlees zakjes
Totaal eindbedrag inclusief verzendkosten voor Sansa kwam neer op €57,38
Waarmee het EINDTOTAAL van beiden €347,33 is
Voor Sansa was het dus relatief goedkoop omdat we deze maand geen kattenbak vulling hebben hoeven kopen dankzij de recente levering van AlmoNature waar we 8kg gratis van hebben gekregen. En ik heb ook niet heel veel vlees hoeven bij kopen omdat er ook nog voorraad was. En voor Arya was het een redelijk gemiddelde maand qua uitgaves wel.