Wie gaat ook beginnen met agility (wedstrijden)?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

JesdaJinn

Re: Wie gaat ook beginnen met agility (wedstrijden)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-25 14:14

Ja. Had wel een fout op de wip maar iedereen had een flyer op de wip en dan telt snelste tijd en dat was Jaxx

Jesda ♥ Jinn ♥ Jaxx ♥ Simba

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 10:39

Weet niet of jullie t leuk vinden maar hier de filmpjes van zondag.

VP

JP

Spel

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 13:43

JesdaJinn schreef:
Ja. Had wel een fout op de wip maar iedereen had een flyer op de wip en dan telt snelste tijd en dat was Jaxx

Ah zo, ik had de aanname gedaan dat je hem terug had gezet op de wip en een diks had gelopen. Dus ik dacht huh hoe kan je dan prijs hebben :o

Ik zet ze namelijk altijd terug bij een flyer, vandaar de aanname.

#NeverforgetLevita 04-07-1993 - 27-10-2017
#NeverforgetZaza 28-04-2004 - 06-11-2020
Dierenfysiotherapeut omgeving Arnhem
Ruiterfysiotherapeut omgeving Arnhem
Houding en zit instructie met Joker
https://reflectdierfysiotherapie.nl

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 14:03

Levita schreef:
JesdaJinn schreef:

Ah zo, ik had de aanname gedaan dat je hem terug had gezet op de wip en een diks had gelopen. Dus ik dacht huh hoe kan je dan prijs hebben :o

Ik zet ze namelijk altijd terug bij een flyer, vandaar de aanname.

Oo haha. Had ik misschien ook moeten doen maar de sprong na de wip was de finish en reageerde niet zo snel

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-25 15:07

Afgelopen week was ik al beetje slecht te pas en na de wedstrijd van zondag was ik echt gevloerd. 3 dagen echt plat gelegen. Lichte verhoging, mega keelpijn en echt niet normaal hoesten. Echt niet normaal en bijna geen stem. Zo erg dat ik zelfs zere ribben er van heb. Gelukkig is de verhoging weg. De keelpijn is nog wel aanwezig en het hoesten ook en de stem is nog wat schor.
Daardoor hebben de honden echt niks gedaan afgelopen dagen. Lag alleen maar in bed. Lekker paar dagen vrij gehad en dat doet ze altijd wel goed.

Vanmiddag ga ik weer stukje wandelen maar als het regent niet xD Even geen zin in regen, normaal boeit me dat niet.
Aankomend weekend ook niks op de planning dus eigenlijk een soort van mini vakantie.

Ik ga in augustus naar het Wild weekend en had Jinn en Jaxx ingeschreven voor hoopers en zojuist Jinn afgemeld. Heb nu 3 hooper wedstrijden gedaan en elke keer na een wedstrijd dag is die niet rad. Niet stokkreupel maar gewoon niet rad dus besloten hem terug te trekken en nu mag ik Simba mee nemen ipv Jinn.

Met Simba gaat het echt super goed! Hij is niet kreupel of stijf of wat je ook maar kan bedenken. Het pootje staat nog wel ietssie scheef maar denk dat dat zo blijft.
Hij ligt heel graag onder mijn cellkick mat en gaat gewoon lekker mee wandelen.
Begin juni ga ik rustig behendigheid weer proberen en dan zien we allemaal wel hoe het loopt.

Jullie nog plannen met pasen?

beauty1love

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-25 15:17

Wij gaan van het weekend naar de paaswedstrijd in Venlo. Lopen op zondag en maandag. Hoop dat het een beetje meevalt met het weer :+

Hier al twee dagen non stop regen, dus weinig getraind. Voor morgen nog maar een last minute hooperles ingepland, lekker binnen

Volg de avonturen van Skye en Lux op instagram!
https://instagram.com/dog.on.a.mission

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-25 17:19

beauty1love schreef:
Wij gaan van het weekend naar de paaswedstrijd in Venlo. Lopen op zondag en maandag. Hoop dat het een beetje meevalt met het weer :+

Hier al twee dagen non stop regen, dus weinig getraind. Voor morgen nog maar een last minute hooperles ingepland, lekker binnen

Hier ook, maar het weer ziet er eigenlijk goed uit voor het weekend (op vooralsnog zondag na), dus ik heb goede hoop.

Ben wel benieuwd naar de staat van het veld.

JJ, beterschap! Ik ben laatst echt een week flink ziek geweest.

Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-25 17:35

Ik ben recent ook echt flink ziek geweest. Heb er 10 dagen afgelegen. Beterschap JJ!

Wij gaan ook naar Venlo. Lekker kamperen :)

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-25 18:29

Succes allemaal vant weekend.
Het weer lijkt goed!

Hier weer iets opgeknapt. Hoest nog wel en stem nog beetje schor maar de rest is weg. Dat betekend weer wat gaan doen.
Ik ga morgenvroeg even trainen. Nog geen idee wat en rest van de dagen lekker niks. Met Pasen ook geen bijzonder iets dus lekker relaxt.

Vandaag kwamen dan eindelijk die giardia testen binnen. Had even terug gekeken hier en heeft gewoon bijna 10 dagen geduurd voor ze bezorgd werden. Dat vind ik best wel lang, maargoed.
Morgen maar even kijken want je moet met een wattenstaafje (of iets wat er op lijkt) in een poepje van de hond maar ze hebben al gepoept vandaag dus morgen maar even doen.

Vandaag Simba even lekker gewassen. Nu een maand geleden dat ie geopereerd is en in het begin kon die natuurlijk niet lopen en met plassen, plaste die zich soms wel es onder maar ga dat niet elke keer schoonmaken. Denk dat ie blij was dat ie kon plassen en weer kon liggen.
Vandaag dus weer helemaal fresh gemaakt en wat issie lekker zacht.

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-25 21:13

Ik loop nu een ruime week te snotteren en te kuchen. Stem is niet optimaal, maar niet weg en wat minder lucht dan normaal. Maar verder niet echt ziek geweest. Had ik ook niet echt tijd voor met mijn moeder in het ziekenhuis en een tijdelijke 3e hond. Gisteren mijn moeder naar haar revalidatie plek gebracht en de hond naar familie van degene waar de hond van was. Dus nu weer een beetje rust en vandaag lekker workshop gelopen bij Lydia. Morgen en overmorgen ben ik ook in Venlo te vinden, zaterdag met Pixy en zondag met Roetsj lopen. Eens zien hoe het gaat, na de afgelopen drukke weken.

mandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 09:50

Allemaal veel plezier in Venlo!!
Wij zijn er ook te vinden. Lopen op zaterdag en zondag.

@jj hoop dat je snel weer helemaal beter bent.

I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Natasja22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 11:03

Veel succes allemaal dit weekend

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 15:49

Hier weer lekker opgeknapt. Nog niet 100% maar zeker wel 90%.
Hoest nog iets maar dat is ook alles.

Vanmorgen eventjes getraind maar was niet zo'n succes.
Jaxx was mega druk. Echt niet normaal. Lekker paar dagen vrij gehad en dat heeft hem denk goed gedaan.
Heb het super simpel gehouden vanmorgen want had echt geen zin om moeilijke dingen te vragen als hij het zelf al moeilijk had.
Denk halfuurtje/3kwartier met zn 3en wat gedaan en toen was het al klaar. Dingen die die moest doen deed ie wel braaf. Gewoon recht lijntje, met sprongen, breed en tunnel. Super simpel maar prima voor vanmorgen.

Zondag en maandag niks qua behendigheid en dan dinsdag weer even lekker bezig

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-25 21:06

Ok, ik kan niet meer zeggen dat Pixy de palen niet doet op wedstrijd. 2 x helemaal en 1 x tot paal 11en daarna 12 nog even ingestoken. Dus trots op mijn dametje. Ze liet mooie dingen zien, dus super tevreden.
Roetsj had het moeilijk, maar bleef lopen ( wel kopschudden, dus daaraan kun je zien dat ze stress heeft). Maar gewoon 2 x foutloos, een 3e en 4e plek van de 57, super trotse baas dus hier. Jp niet gelopen, was mij te lang wachten en Roetsj loopt dan toch niet meer, dus kon alleen maar verliezen. Dus we zijn lekker een ijsje wezen eten ;) en daarna nog een rondje gewandeld en tevreden naar huis.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-25 21:22

Oo wat klinkt het positief! Gefeliciteerd met je prijzen :D

Natasja22

Link naar dit bericht Geplaatst: 39 min geleden

Wat fijn Fannetje dat Pixy de paaltjes zo goed deed en knap dat Roetsj ondanks de stress zo goed gelopen heeft!

Hier donderdagavond de eerste groepstraining bij de kc. Benieuwd hoe ze het weer gaat doen.
Zondag onze 1e wedstrijd met 2 ringen hopelijk is het een beetje goed afgezet dat geeft mij in ieder geval wat meer rust.