Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxDiandraxX schreef:Ja er is in die tijd dan toch weer zoveel veranderd! Nu bezig met runnings, is voor mij voor het eerst.
[ Video ]
Anna79 schreef:Even een vraag naar aanleiding van een gesprek dat ik had met de fysiotherapeut van mijn hond.
Ik merk dat ik door mijn paarden achtergrond anders denk over de training van de honden dan andere mensen op de club. Zo wordt er bijvoorbeeld nooit een warming-up gedaan. Ik sprak daarover met de fysio over hoe raar dat eigenlijk is en dat dat bij paardensport heel anders gaat.
Nu mijn vraag: gebeurt dat bij jullie wel? En voor degenen die in de winter buiten trainen, gebruiken jullie een hondenjas als de hond moet wachten? En zo ja welke is geschikt? Ik zit ook te denken aan een deken voor op de grond zodat de hond niet op de koude grond zit, ik kwam een waterdichte tegen met isolatie.
Ik ben momenteel serieus bezig om mijn hond qua spieren goed te ontwikkelen, dan zou het toch zonde zijn als ze zich door koude of afgekoelde spieren een blessure loopt. Ben benieuwd hoe jullie hier in staan
Edit; deze alvast besteld.
https://www.dierenoppasamersfoort.nl/pr ... erfurdogs/