Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ieuw) vanaf de voederplek tot in de vangkooi op het plaatje dat de val doet dichtvallen. Poes volgt mooi het spoor, tot aan het plaatje. En zit half in de kooi, en besluit dat het dan welletjes geweest was en vist met haar poot nog wat van het plaatje en dan er terug uit. Waarop ze besluit zichzelf te wassen, voor de kooi en mij vooral ook aan te staren. Ik was even in dubio, want een nieuw spoor maken betekende ook dat ze weer van de kooi ging weg gaan. Maar ja, ze had er geen interesse meer in ook niet. Dus hop, paté uit de kooi gevist, weer een nieuw spoor gemaakt, ditmaal wat verder op het plaatje en maar wachten. Ondertussen paard dat ook even mee kwam supporteren. Poes waste zichzelf nog even en toen besloot ze dus maar het nieuwe spoor aan te vallen en succes!!
en ze heeft me ook nog proberen meppen vanuit de kooi 

The_Cat schreef:Niet meteen de update die ik hoopte te plaatsen, maar het ziet er alsnog niet zo goed uit voor Poes. Er is echt wat aan de hand intern met het katje. Ze verliest bloed bij ontlasting en plassen. Ze gaan ze nog verder testen en onderzoeken. Als ik voor 14u niets gehoord heb is alles in orde en gaan ze ze inplannen voor operatie, anders gaan ze bellen om ze te laten inslapen.