Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dennis schreef:Ja, die heeft hij zeker. Maak ik me niet heel druk om. Gaat wel weer over, afhankelijk hoe snel zijn wond geneest.
Gister avond toen hij zelf op de bank ging liggen ben ik er naast gaan liggen en kon zijn kap even af. Wond is niet gevoelig, kon mijn hand op de wond houden en kon hij er omheen even alles wassen. Even het in zijn vacht gelopen wondvocht er uit poetsen. Dat kan hij beter zelf dan dat ik er aan ga lopen prutsen.
Komt echt flink wat vocht uit dus toch even overlegd met de dierenarts. Die geeft aan eerst de antibiotica even de tijd te geven (zoals verwacht, maar manlief zat al bijna met hem in de auto) en het in de gaten te houden. Gelukkig is hij gek op pilletjes!
Dennis schreef:Idd, het kost gewoon een berg extra energie.
Vorige week dat m'n man hem naar de dierenarts bracht reed ik het erf af met de trailer achter mijn kont naar de kliniek, ontstoken oogje en die hebben we ook een week intensief moeten zalven.
Maar ze zijn het allemaal waard.
Dennis schreef:Idd, het kost gewoon een berg extra energie.
Vorige week dat m'n man hem naar de dierenarts bracht reed ik het erf af met de trailer achter mijn kont naar de kliniek, ontstoken oogje en die hebben we ook een week intensief moeten zalven.
Maar ze zijn het allemaal waard.