En ik er verder niet veel over kan vinden, over wanneer je dit wel of niet mag gebruiken vraag ik om jullie hulp..
Het is dus een pasta die je kunt geven met name tijdens vuurwerk, waarvoor ik hem evt ook wil gaan gebruiken..
Hond jaren lang nooit bang voor vuurwerk geweest, in zijn pubertijd met name, maar sinds jaar of 3/4 wel, probeer telkens wat anders, en soms ook niks,
want ben niet echt voor stander van tabletjes (of weten jullie een goeie?) Omdat daar eens verhalen over heb gehoord, dat ze wel lekker plat liggen, maar
wel alles mee maken maar zich dus niet kunnen uiten/bewegen en dat vind ik zielig.. Maar hoe werkt het met deze pasta?
Mogen alle honden (katten enz.) dit zomaar? Want je hebt ook producten wat een dier niet mag hebben als hij aan epilepsie en dergelijke lijdt. Ik kan dit niet vinden..
Onze hond heeft in eerste 2 jaar paar x epilepsie gehad (geloof 4x) en daarna nooit meer, maar wil dan ook uitkijken met zulke producten..
Het is ook voor paarden te gebruiken.
Help?
Dit is een site waar je het evt kan bestellen...
http://www.boerenwinkel.nl/index.php?item=no-stress-paste-dog-_amp_-cat--10-ml&action=article&group_id=10000291&aid=14399&lang=NL
maar dat is dan wel heel snel gebeurd dat plasje