Klein probleempje....vlooien!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Klein probleempje....vlooien!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-11 15:09

Heb de katten en de hond al behandeld met Frontline (druppels in pipetje) een paar dagen geleden maar vandaag zijn ze toch nog gespot....levende vlooien! Wie weet of ik nogmaals met Frontline mag behandelen, of moet ik grof geschut inzetten? En wat kan ik dan het beste doen? Tot nog toe hielp Frontline gelijk, heb dus geen idee wat ik nu het beste kan doen en we willen graag verlost worden van die ellendige beestjes. Wie weet raad?

zonnebloem18

Re: Klein probleempje....vlooien!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 15:10

Stronghold en flink kammen en verzuipen in water met afwasmiddel.
Overleg wel even met de dierenarts want als je ze net frontline hebt gegeven mogen ze eigenlijk niet zo snel iets anders hebben.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 15:11

als een hond of kat vlooien heeft gaat dat altijd gepaard met wormen. Je moet dus je dier ook ontwormen.

ik heb geen idee waarom je spul niet werkt, zou toch wel moeten. Heb je ook de manden en speeltjes gewassen?

brr vlooien, ik heb nu enkele beten zitten en ik vond muggebulden al erg, dit is veel erger :')

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 15:12

voor frontline zijn helaas een hoop vlooien immuum ( heb hetzelfde probleem bij mijn beestjes ) heb op aanraden van de dierenarts nu wat anders en dat werkt. 2 x behandelen met frontline lijkt me opzich niet een heel groot probleem, wel met tijd ertussen ivm vergiftiging ( even de beschrijving lezen ) maar wat anders lijkt me effectiever

SanderD

Re: Klein probleempje....vlooien!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:50