De afgelopen paar dagen was der niets aan de hand, en gisteren opeens zat onze
grote vriend Bram miauwend op de bank en normaal als ik benden kom is hij ook meteen bij de deur.
En wilt zo als altijd eten en wat water, maar dat krijg hij automatisch iedere ochtend/avond.
Maarja, meneer bleef zitten waar hij zat! Dus ik heb wat ingeschonken voor mezelf.
Ben bij hem wezen kijken op de bank bij hem gaan zitten, en hij kwam op schoot zitten en snel daarna ging
ie weer maar op de bank zitten en geknuffeld worden wou ie heel graag!
Toen ben ik maar toch echt begonnen met natvoer voeren omdat ie dat zooooo ontiegelijk lekker vind,
maar meneer deed dus heel moeilijk met het afspringen van de bank, en kwam heel voorzichtig
naar me toe lopen in de keuken.. En je zag duidelijk dat der iets aan de hand was!
We hebben nog eventjes aan gekeken en heb uiteindelijk om 9:30 geprobeerd de Dierenarts te bellen,
want normaal zijn ze om die tijd niet aanspreekbaar door dat ze tot 12 uur aan het opereren zijn!
Maar ik kreeg gelukkig contact en omdat ie een Geschiedenis heeft (Nier stenen) dus ik was welkom na dat
ik terug gebeld ben na een paar minuten omdat ze het eerst met de Dierenarts wou overleggen hoe en wat!
Ik mocht gelukkig meteen komen dus we stond rond 10:00uur bij de Dierenarts, denk zo'n 10-15 min. lopen
en ze heeft gevoeld en ze voelde niets, maar ze twijfelde of ie nou wel wat had of niet..
Dus ze heeft de Dierenarts opgeroepen en die is meteen gekomen
en die heeft gevoeld en voelde geen verstoppingen en een lege blaas.
Dus der werd gezegd dat we nog wel een keertje een controle foto moesten maken, en ik heb hem gisteravond nog wat actief gezien.
Maar niet echt veel hij heeft wat gespeeld maar dat werd snel blijven liggen en af n toe verleggen op een andere plek!
En springen lukt ook volledig niet, hij kan een of andere manier niet omhoog komen, en gisteren moest ie zelfs zichzelf
de bank ophijsen om op de bank te komen!
Ik heb dus vannacht niet echt lekker geslapen ook omdat het echt mijn vriendje is, mijn alles, mijn knuffelbeertje!
Hij is op 20 September jarig, en hij word dan 7 jaar oud!
En vanmorgen op mn eerste werkdag na 3 weken vakantie moest ik weer vroeg op dus ik ben vanmorgen om 6:30 bij hem wezen
kijken of ie anders deed...Nee helaas! Dus ik had tegen mn vader gezegd dat ik vanmiddag weer de dierenarts zou bellen voor hoe en wat!
Ik heb om 12:30 weer gebeld van hoe en wat en dat ie toch nog niet geplast heeft! Dus ik moest met Spoed naar de Dierenarts..
Dus snel omgekleed en met haast naar huis gefietst en kat opgehaald en naar de Dierenarts gebracht...
Nu wachten op het verlossende telefoontje van de Dierenarts! Op de hoop op goed nieuws!

Ik hoop dat je gauw goed nieuws hebt!!