Mijn hondje, bijna 12 jaar oud, loopt sinds een paar weken kreupel op dr achterpootje. Voor iedereen nu stopt met lezen en begint te roepen dak toen al meteen naar de da had gemoeten; ze loopt niet constant kreupel. Het lijkt vooral een soort stijfheid te zijn. Als ze een tijdje in dr mandje heeft liggen slapen mankt ze wat als ze eruit komt, maar zodra ze even een rondje om is geweest is er niks meer van te merken. Ze piept niet, lijkt geen pijnsignalen te geven. (en Nouz is een dramaqueen, beslist niet zo eentje die maar gewoon niks laat merken!). Ze kan en wil nog heerlijk spelen en na t rondje, als ze een koekje krijgt, is t nog steeds een hele happening met veel gespring en gerace enz. Ik heb van de week al besloten om het nog even aan te kijken en als het met een week niet over is, toch even naar de da te gaan voor de zekerheid... ''Gewone'' stijfheid kan en mag niet zó lang aanhouden. Ze heeft al eerder licht gemankt op een voorpootje, maar dat was na een paar weken over en was vooral bij t rondje om heel eventjes. Ook toen geen piepen oid. Ben t hele achterpootje al afgeweest en gemasseerd, maar krijg nergens een reactie.
Wat ik dus wél heb gemerkt, is dat ze soms wat moeilijk de auto in lijkt te komen.. Maar, dat kan dan ook weer luiheid zijn.. Als klein hondje ging ze met rondje om soms gewoon halverwege zitten en liet zich naar huis dragen
Maar nogmaals, ze is nog ontzettend vrolijk en speels, daarom leek het ons geen accuut probleem. Iemand die dit herkent of iig een vermoeden heeft wat hier aan de hand kan zijn? Ze komt nog gewoon moeiteloos de trap op enz en slaapt nog steeds illegaal op de bank 's nachts (kussentjes liggen elke ochtend op de grond hihi).
Thnx voor de info alvast, vind t voor haar ontzettend vervelend en nogmaals, als t volgend weekend nog niet over is wordt t sowieso een bezoekje aan de da. Beessie moet verdorie niet steeds mank hoeven lopen...

Wel een goed idee idd!