Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wamhorse schreef:Dat is best lastig. Het komt wel voor dat kippen de konijnen pikken maar anderzijds zijn er ook veel situaties waarin het wel goed gaat.
Ik lees dat je kippen veel ruimte hebben. Misschien zou je dan een klein hokje erin kunnen zetten waar de nijnen zich in terug kunnen trekken en waar de kippen niet in kunnen.
Klis schreef:Ja, dat beest was inderdaad gigantisch, dat zal ook wel uitmaken. Dwergkonijntjes lijkt me dan idd weer een beetje tricky.
Volgens mij waren ze allebei ongeveer tegelijkertijd![]()
Wat Wamhorse zegt is misschien handig inderdaad? Een hokje waar de knijntjes zich terug kunnen trekken mocht het nodig zijn.
Die van ons had een gang naar buiten gegraven
Doriine schreef:Klis schreef:Ja, dat beest was inderdaad gigantisch, dat zal ook wel uitmaken. Dwergkonijntjes lijkt me dan idd weer een beetje tricky.
Volgens mij waren ze allebei ongeveer tegelijkertijd![]()
Wat Wamhorse zegt is misschien handig inderdaad? Een hokje waar de knijntjes zich terug kunnen trekken mocht het nodig zijn.
Die van ons had een gang naar buiten gegraven
haha ik vind die vlaamse reuzen wel te gek , maar zijn redelijk prijzig volgens mij.
De kippen hebben een hok waar ze met een trappetje om hoog gaan(zelfde idee als een konijnenhok maar dan groter).. dit snappen ze dus ook..
Is dat een probleem?
WinSel schreef:Waarom een opvang ? Omdat daar weet ik hoeveel hele leuke konijnen zitten te wachten op een goed tehuis
Ga iig neit naar een dierenwinkel voor je konijnen !