Petssupermart.com

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

QueenD

Petssupermart.com

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-12 19:23

Weet iemand iets van deze van deze site toevallig ? Ik heb onlangs een bestelling geplaatst, 26 nov. j.l., maar tot op heden nog niets ontvangen. Heb al diverse keren een mail eruit gegooid, gebeld maar krijg totaal geen contact. Weer via de site een mailtje gestuurd waarin staat dat je binnen 24 uur antwoord krijgt.......nou mooi niet dus -O- -O- . Het product waar het om gaat is Farriers Formula Desinfect en heb 28,00 euro betaald middels Ideal.

Ps, als je jordenshippo.nl intikt word je automatisch naar deze site gelinkt.

Peerke_

Re: Petssupermart.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 20:12

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 21:05

Omdat Ervaringen en Diensten alleen bedoelt is voor paardgerelateerde topics ga ik je topic verhuizen naar BeestenBoel.

ED --> BB

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-12 23:41

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 01:18

Het is erg balen dat je bij ze hebt kunnen bestellen, er zijn er wel die hun geld terug hebben gehad of die na maanden toch spullen geleverd hebben gekregen, maar helaas niet iedereen heeft dat voor elkaar gekregen.
Ik heb trouwens Marja ge-pbt, want Farriers Formula is toch iets tegen rotstraal o.i.d.?

Ik weet het niet helemaal zeker meer, maar volgens mij is er ook een topic op http://www.opgeletopinternet.nl . Als je je daar aanmeldt en je gegevens invult, aangifte doet bij de politie en dat nummer weer doorgeeft, sta je waarschijnlijk sterker tegenover Petsupermarket/ Jordens Hippo/ mw. Thyra Jordens

Succes, ik hoop dat je of het geleverd krijgt, of dat je je geld terug krijgt!

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 09:05

Helaas hier ook nog een slachtoffer. Zo stom, normaal google ik eerst even, nu dus niet. Heb voor 35,00 euro besteld, maar niets gehad. Andere telefoonnummer gebeld (voicemail ingesproken) en mail gestuurd naar die hotmail account, niets geen reactie.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 09:55

Dit is het topic op opgeletop internet: http://www.opgeletopinternet.nl/index.p ... 431.0.html . Je kan zien dat het bij de twee die aangifte hebben gedaan is opgelost, dus doen jullie twee! Ook als het niet om honder euro gaat, echt doen, dit soort praktijken kunnen gewoon niet.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-12 10:15

Dat klopt Jet het spul is inderdaad voor rotstraal e.d. Eerst wilde ik ook de biotine mee bestellen maar ben blij dat ik dat niet heb gedaan, dat spul is ook nergens hier te vinden in nederland alleen in Duitsland.
Ik zal zeker even kijken op opgelichtopinternet.nl.

Aslo ik ben er ook ingertapt hoor en die site ziet er zoooooo mooi uit dat je al gauw denkt "het zit wel goed". Tja over het algemeen als ik iets bestel via internet gaat het nooit fout. Voorbeeld: Casper in Noord-Scharwoude. Daar bestel ik nogal wat spullen voor mn ratjes en dat gaat altijd goed, eigenlijk buitengewoon. Tja ik heb er gewoon niet bij nagedacht.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 18:36

ja, dat is het lastige met Petssupermarkt ( Jordens Hippo). Een mooie site, spullen die je verder in Nederland niet kan krijgen, dus dan kom je al snel bij ze uit.
Let wel even op: de site het tegenwoordig niet meer opgelichtopinternet, maar www.opgeletopinternet.nl .

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 21:44

Mochten er nog mensen zijn die zitten wachten op een bestelling: er is hoop!

Ik heb in januari iets besteld (en daarna, toen de levering op zich liet wachten, pas in dit topic terechtgekomen), dus dacht dat het echt niet meer geleverd zou worden....
Verrassing vandaag: pakketje met mijn bestelling! Geen uitleg over de lange levertijd erbij of iets, maar het is ieder geval binnen.....

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 08:01

Hmmm, dan zal ik ook nog eens contact opnemen.

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:20

Ik heb ook besteld maar niets gekregen. Ze hebben wel een site op facebook die ze bijhouden, maar ze reageren niet op mails. Telefoon heeft geen voicemail. Ik heb aangifte gedaan bij www.mijnpolitie.nl en ik raad iedereen aan die dit ook heeft meegemaakt dit ook te doen. Je krijgt je spullen echt niet geleverd!