begon in huis te plassen ( voor- en achterdeur ) en ben eigenlijk direct
met hem naar de DA gegaan. Conclusie dikke blaasgruis.
Voordat de blaasgruis problemen begonnen stond zijn oude kattenbak ( met deksel )
boven op zolder, in dezelfde ruimte staat de wasmachine en droger, nooit hebben we problemen
met hem gehad, hij ging altijd netjes op deze plek naar de bak.
Toen zijn blaasgruis werd geconstateerd, heb ik op 3 plekken open bakken neergezet, zodat hij
keuze had, en ik denk dat het daar mis is gegaan

Vervolgens zijn we steeds in kleine stapjes de bakken weg gaan halen, en deze proberen terug te zetten op zolder, want de bak in de gang is behoorlijk vervelend, het is nogal een graver.
Inmiddels heb ik de bak ( deze is open ) op zolder staan, en gaat het eigenlijk een heel tijdje ( ongeveer 2 weken goed ) maar sinds 3 dagen is het ineens weer mis, en heeft hij in de gang geplast. Blaasgruis is nog steeds helemaal onder controle overigens, en uiteraard maak ik zijn bak dagelijks schoon.
Hij heeft ook een tijd lang wel netjes op de bak geplast in de gang, maar deed zijn ontlasting buiten de bak, en dan het liefste voor de voordeur (?)
Door de corona crisis werk ik vanuit huis, en kan ik hem nauw in de gaten houden, zodra hij begint te graven bij de voordeur pak ik hem netjes op, en breng ik hem naar zolder, maar ik, en hij beginnen dit inmiddels zat te worden.
Zal ik dan toch toe moeten geven ? Ik weet het niet meer, iemand ervaring met een kat die niet meer op de oude plek op zijn kattenbak wil