Hondenbaasjes......... Je kan het nooit goed doen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wilawander

Hondenbaasjes......... Je kan het nooit goed doen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 10:37

Hallo allemaal.

Ik stel me eerst maar even voor zodat jullie weten wie ik ben. :D Ik ben een hele mooie langhaar Duitse herder (nee geen oud duitse :o ) en ben 6 maanden jong. Even een foto van mij zoeken op de PC van vrouwtje, die heeft er vast genoeg, dan kunnen jullie zien hoe knap ik wel niet ben <3 Oh ja ik heet Aylah.

Afbeelding
Zo niks teveel gezegd toch? O:)

Zo nu even over gisteravond. In een onbewaakt moment heb ik eindelijk mijn halsband te pakken gekregen. Het was zo'n oerlelijk ding. :P Moeten jullie je voorstellen. Veels te groot en het ergste nog er zaten van die metalen hondjes op. En dat waren geen Duitse herders maar van die kleine witte dingen met langhaar, weet niet hoe je die noemt, komen uit het westen geloof ik. Was iets met Westy dus uit het westen. Nou daar ga ik toch niet mee lopen? 8)7 Toen dacht ik nu kan ik hem pakken, wat zal ik er nou meedoen? het beste is laten verdwijnen. Ha ik wist het. Opeten. :)* Maar is best een lang ding. Ik heb hem gewoon in drie delen gebeten en toen de west dingen eraf gehaald en die zo opgegeten, dat deedt zo goed. Toen de delen van de halsband opgegeten.

Toen zat er nog aan die halsband de nieuwe lijn die baasje gekocht hadt, dat ding is veels te lang dus ook maar ingekort. Maar toen kwam baasje en die was een beetje -:(- Snap er niks van. Ze konden nu toch mooi een nieuw halen.

Baas heeft het vrouwtje gehaald en die keek ook al zo boos. O:) Snappen jullie dat nou? Ze ging bellen en baasje stopte me in de auto. Ha dacht ik. Vrouwtje heeft vast de dierenwinkel gebeld dat we een nieuwe halsband willen :):)

Aangekomen bij de dierenwinkel, rook het toch wel heel verdacht na andere luchtjes. De verkoper kwam me vaag bekend voor. En schelde me uit voor bandiet _-:( Geen idee wat het betekent maar vrouwtje was het met hem eens. Opeens kreeg ik een hele gemene prik en opeens wist ik wie die menneer was.............. Die heeft me al eens eerder geprikt toen kon ik amper wat zien. Maar nu bijt ik hem in het been. Wat zullen me zusjes en broertjes trots zijn, eindelijk wraak. Maar nee baasje liet me niet :roll:

Toen weer naar buiten en ook daar geen halsbanden. En toen werdt ik me toch opeens broerd en de baasjes maar zeggen eigen schuld dikke bult. :r oooooooooooh wat was ik beroerd. Toen kwamen al mijn brokjes eruit. Maar die riem mocht niet tevoorschijn komen want dan moet ik hem weer om. Maar ohjee ik houdt dat echt niet tegen :r Ships dat was hem. Toen kwam die akelige man nog even kijken en zei die kan je zo weer in elkaar naaien. Neeeeeeeeeeeeeee het zal toch niet. :x

Mocht toen weer mee naar huis. In de auto hoorde ik dat ik dan morgen een nieuwe halsband krijg. Dus al moeite heedt zich toch geloond. Aylah krijgt een nieuwe halsband. *\o/*
Laatst bijgewerkt door Wilawander op 28-03-11 10:48, in het totaal 2 keer bewerkt

Daihyo

Re: Hondenbaasjes......... Je kan het nooit goed doen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 10:41

_O-

Geweldig geschreven :')

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 10:43

hahahaha geniaal

LynnLinkan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 10:44

Haha wat leuk geschreven!
Mooie hond zeg!!

luanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 10:46

Beeldschone hond, en ik moet haar gelijk geven, een Westy-halsband kan echt niet meer.... zoooo 2010 !! :D
maar blij dat de band terug is, ook al was er even hulp voor nodig.
Ik heb hier ook zo'n grapjas zitten waarvan ik zeg dat ze in haar vorig leven vast designer is geweest.
Als ik thuis kom het interieur wat veranderd, mijn laarzen in een nieuw hip modelletje geknauwd :+
Lang leve de pubers *\o/*

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 10:48

Heel erg leuk, ik heb ervan genoten. Roc, mijn duitse langhaar, 10 jaar heeft meegelezen en vraagt Aylah of ze er lange tijd mee bezig geweest is, hij heeft spijt dat hijzelf zijn foeilelijke halsband nooit heeft doorgebeten :D
Ook nog een tip van hem voor Aylah, lekker in de muren knagen af en toe kan geen kwaad en dan verandert de inrichting af en toe een beetje ;)

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 10:54

Hoi Roc

Ha dat is goed om te weten. Zulke tips heb ik wat aan. Vinden de baasjes vast enig. :)* Ik heb een langhaar broer maar die vindt zulke grapjes maar dom. Hij is zo saai. :roll: Maar soms is hij ook wel lief.

Oh ja ik ben er zo'n 10 minuten mee bezig geweest. Knap hé :9 Vrouwtje vroeg zich af hoe ik dta zo snel voor elkaar hadt gekregen, >;) ben gewoon een hele slimme hond _O-

Groetjes Aylah

PS ben nu weg want vrouwtje vraagt wat ik steeds bij de computer heb te zoeken. :)) Hopen dat ze niet op Bokt kijkt vandaag. Hmmmmmm weinig kans geloof ik :\ Hadt beter kunnen wachten tot ik alvast een nieuwe halsband hadt................ :x

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 10:57

:')
Ik zie dat mijn vrouwtje wat dingen in huis gaat doen, ik zal net doen alsof ik slaap, als ik nog meer leuke tips heb, mail ik ze meteen door. Pootje van Roc,
ps, zeg even tegen je broer dat hij je moet helpen >;) je hoort als man galant te zijn in het leven :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 14:13

:')

Stoute Aylah!
Weet je dat Dimo ook eens zoiets heeft gedaan, met een rubberen bal. Alleen ging die stukjes uitkotsen, en toen dacht vrouwtje dat de hele bal er weer uit was, maar dat was niet zo, hoor! En toen moest Dimo ook naar de dierendokter, en die ging Dimo openmaken en de bal uit hem halen. Domme Dimo he!
Ikke doe zulke dingen niet hoor. Ikke heb een halsband met herders erop, maar die moet niet stuk hoor! Maar je moet de stukjes volgende keer uitspugen joh, dat doe ikke altijd :j
Vrouwtje geeft mij dan een nieuwe halsband, want die vindt de oude te vies om aan te pakken :r

Groetjes Raphi

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:47

Geweldig geschreven. Nu maar hopen dat het niet dezelfde halsband word die je net kapot hebt gemaakt :')