Ik ben erg benieuwd wie hier allemaal aparte (lees: niet vaak voorkomende en anders dan anders) diersoorten hebben en/of leuk vinden. Zou graag jullie ervaringen ervan willen horen. Ik heb altijd al een zwak voor aparte diertjes gehad, anders dan anders vind ik altijd leuk. Zo heb ik naakte ratten, naakte cavia's en naakte muizen gehad en heb ik ook een fretje die bijna overal mee naartoe gaat (lees: winkels, bos, autorijden, naar paardje etc), ik word altijd bekeken dan, maar krijg heel veel positieve reacties
Ik heb ooit ook eens over de aanschaf van een witbuikegeltje nagedacht en dat staat nog in de planning, maar pas over een tijd. En wil heeeel graag nog een kameleon, daar ben ik echt verliefd op die koppies
Oh ja en mijn paardje is een Konik, komt ook niet zo heel veel voor in NL. Graag geen commentaar over naakte diersoorten, ik weet dat er veel mensen zijn die hier tegen zijn, maar zeur daar maar over in een ander topic
Ik wil op den duur ook heeeel graag naakte katten (sphynx) en chinese naakthondjes vind ik ook zo leuk. Tja, als ik veel geld, veel ruimte, veel tijd had wist ik het wel
Nu jullie

) Poedels over het algemeen kom je al niet zo heel vaak meer tegen, dwergpoedels etc. misschien nog wel maar Toy... 

)