en ik wacht nog steeds...
Naar aanleiding van dit topic: [BB] stiekem wil ik wel een hondje in huis..kosten berekenen?
nu een nieuw topic.
sinds 'de kogel door de kerk' is dat we een hondje nemen ben ik er best veel mee bezig.
en ik weet het, dat is 'dom' omdat ik mezelf alleen maar gek maak met iets wat nog lang duurt.
waarom? omdat het teefje waarvan wij heel graag een puppy willen nog loops moet worden.
maar ik kan er niks aan doen, ik vind het zo leuk!
Ik ken mezelf.... als ik eenmaal weet dat er iets leuks gaat gebeuren (zoals dus een hondje in huis) dan ben ik er veel mee bezig.
Zo heb ik heel veel zin om te gaan 'puppyshoppen' zoals ik dat noem.
Spulletjes en dingen kopen voor het aanstaande hondje.
vooral in het begin ben ik er heel erg mee bezig geweest... nu heb ik zo af en toe nog een 'moment van zwakheid'.
in het begin heb ik veel gekeken naar soorten riempjes, halsbanden, tuigjes, speeltjes, voerbakken etc.
ik ben al in winkels en op internet wezen kijken wat verschillende soorten voer kosten.
heb zelfs al enkele namen op een lijstje staan
Je zou zeggen, niks mis mee....... als de hond al geboren is!
Maar 'ons hondje' moet dus nog gemaakt worden

Begin november heb ik contact gehad met de eigenaresse van het teefje (tevens de fokster van mijn pony Ivy)
en ze verwachtte toen de loopsheid van het teefje 'ieder moment'.
maar uiteraard kan dat altijd even op zich laten wachten.
vorige week nog e-mail contact gehad (en in die tussentijd ook regelmatig berichtjes) en ze verwacht dat ze nog voor de winter wel loops word.
omdat het weer nu nog zo zacht is.
Dus het is nu afwachten wanneer het teefje loops word.
dan wachten tot de dekkingen.
en dan.... afwachten of ze drachtig is.
de eigenaresse van het teefje zegt dat zij het na 3 weken wel kan merken/zien aan het teefje.
en als dan de puppy's eenmaal geboren zijn.... dan nog maar 8 weekjes!
Maar goed, we moeten dus eerst mijlpaal 1 halen... de loopsheid.
en ik hoop zo dat dat snel gebeurd!
Misschien een beetje 'vreemd' dat ik dit topic open.
maar ik wil het er gewoon af en toe graag over hebben.
dus als er mensen zijn die met mij mee willen kletsen, mij moed willen inpraten, mij goed begrijpen, óf misschien wel hetzelfde meegemaakt hebben...
Dan hoop ik op een reactie.
want..... Als je iets héél graag wilt.... duurt wachten héél erg lang....
P.S. Het gaat om een teckel
. Wachten duurt erg lang als je ergens naar uit kijkt!

.
. Mijn moeder heeft ooit de belofte gedaan wanneer we een huis met een garage hadden er ook een hondje zou komen. Nou dat huis kwam er maar dat hondje niet hoor