,word er plots op het raam geklopt!
Ik spring op en zie dat er een man voor de deur staat met iets in zn handen
.Ik opende de deur en wat zag ik?????
Ik zag een doorweekt zielig rood hoopje met een verwarde blik,de man had het beestje op straat zien zitten,in de goot en was gestopt omdat hij bang was dat het arme dier dood gereden zou worden.
Omdat wij al veel dieren hebben dacht hij dat het beestje misschien bij ons vandaan kwam.(ja duhh alsof ik een kitten buiten laat lopen
hahaha)Tja uiteraard smolt ik terplekke
en vroeg de man wat hij ermee ging doen,gezien het diertje niet bij ons vandaan kwam.Ja dat wist hij niet,maar hij wou hem wel meenemen.OOOWWWWWWW maar hij mag wel bij ons blijven hoor
!!!!!!!!(mijn man liep al zuchtend weg hahahaa)Dus kreeg ik die kleine rooie opdonder in mn armen geduwd
,de man zette zijn reis weer voort en wij naar binnen om het diertje nog eens grondig te bekijken.
Het is een onwijs leuk kereltje
,heel opgewekt en speels,nog een beetje bang voor de hondjes maar dat went wel.Eten en drinken gaat prima en op het bakkie gaan heeft ie ook al gedaan. Zo zie je maar,zo zit je op de bank tv te kijken en plots moet je een kattenbaby verwelkomen.
Wij zijn er blij mee!
Dit is em!
,waaronder veel poezen met nestjes,de mensen blijven de katten voeren met als gevolg dat er nóg meer katten bijkomen.
!!!!Wij hebben ooit een hond van de autobaan gevist,arme dier liep in paniek de autobaan op en neer en wist zich geen raad.We hadden toen echt stad en land afgebeld waaronder Amivedi,weet je wat die zeiden????Ze wensten ons veel geluk en succes met de hond maar hun deden er verder niks mee.