Wat geven jullie jullie hond/pup en wat zijn de ervaringen? Ook slechte ervaringen zijn welkom?
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon zo snel geen topic vinden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mikkie schreef:Als je op zoek gaat naar het juiste/beste voer voor je hond, dan zie je door de bomen het bos niet meer. Althans dat is mijn ervaring. De merken vliegen je om de oren om van de "mindere" verhalen nog maar te zwijgen.
Mijn hond had de fijne gewoonte om ongeveer 2 maanden hetzelfde voer te willen eten en het daarna gewoon te weigeren. Sinds een goed jaar voer ik Royal Canin en daar doet hij het en goed op en hij blijft het eten en dat is voor mij ook heel wat waard. Denk dat ik daarvoor 6 verschillende soorten voer heb geprobeerd. Royal Canin is (volgens mij) ietwat duurder dan de gemiddelde brok, maar via de dierenarts ontvang ik altijd een spaarkaart waarbij ik de 11de zak gratis krijg, dus dat is weer mooi meegenomen.
HBVisser schreef:Je kan ze af en toe een bot geven. Wel rauw natuurlijk, of een lekkere (voor hun dan, niet voor ons) lap pens.
Als je bv eendagskuikens (ja het is zielig) voert dan zitten daar al botjes in. Zo houdt ze zelf haar gebitje schoon.
mikster schreef:Oja!! Hoe erg is het als de hond kattenbrokjes en kattenvlees eet? Dit zijn wel hele kleine hoeveelheden hoor, maar de kleine boef jat af en toe een brokje of een hap vlees van de kat weg
mikster schreef:Maar idd zoals Krissie0 zegt ben ik bang voor tandsteen omdat ze niet echt nog van te iets te kauwen hebben. Wat is daar nog van te zeggen?