Londen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dnieSz

Londen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 15:14

Hoi bokkers!

ik en m'n beste vriendin praten al een paar jaar over londen en nu is tog echt het moment gekomen dat we er naar toegaan willen gaan in mei 2009!
maarrrrr we zijn nu dus druk aan zoeken hoe we er het beste heen kunnen gaan, boot/vliegtuig/ondergrondse trein?
en wat nartuurlijk ook een beetje leuk betaal baar voor ons is.
dus mijn vraag aan jullie is ; zijn jullie al eens naar londen geweest en hoe en waar?

Groetjes! Knipoog

Karin

Re: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:52

Er zijn de laatste tijd al vrij veel topics over Londen geweest op BI. Voordat we in herhaling gaan vallen: gebruik ff de zoekfunctie, staan handige tips in. Ja

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:04

Hoe je het best heen kan gaan zou ik niet weten ik ben toen met de bus naar frankrijk gegaan en vanuit daar de boot.

Verder vond ik The London Dungeon heel leuk is een museum.
London Eye is heel mooi om in te zitten.
Tower Bridge natuurlijk niet te vergeten.
Big Ben.
En er is in Londen ook 1 heel groot overdekt "shoppingcentre" weet alleen nu even niet hoe dat heet.

Love_boyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:09

Ik ben net twee dagen terug uit Londen! Het is gewoon geweldig leuk daar. Wij zijn met de bus gegaan, en daarna met de boot. We zijn vanuit Calais in Frankrijk gegaan, en dan naar Dover in Engeland, dat is volgens iedereen de kortste route met de boot. Ook heel leuk om te gaan kijken is de Margareth's Church, en natuurlijk het 'huisje' van de koningin! Om te gaan shoppen vonden wij het heel leuk om met de ondergrondse naar Oxford Circus te gaan, daar heb je Oxford Street en natuurlijk is Bond Street ook geweldig om te gaan winkelen!

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 15:33

Karin schreef:
Er zijn de laatste tijd al vrij veel topics over Londen geweest op BI. Voordat we in herhaling gaan vallen: gebruik ff de zoekfunctie, staan handige tips in. Ja

Jaa dat zag ik alleen ik vraag hoe ik er het beste heen kan gaan en dat kon ik nergens lezen.

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 15:34

Love_boyke schreef:
Ik ben net twee dagen terug uit Londen! Het is gewoon geweldig leuk daar. Wij zijn met de bus gegaan, en daarna met de boot. We zijn vanuit Calais in Frankrijk gegaan, en dan naar Dover in Engeland, dat is volgens iedereen de kortste route met de boot. Ook heel leuk om te gaan kijken is de Margareth's Church, en natuurlijk het 'huisje' van de koningin! Om te gaan shoppen vonden wij het heel leuk om met de ondergrondse naar Oxford Circus te gaan, daar heb je Oxford Street en natuurlijk is Bond Street ook geweldig om te gaan winkelen!

Okee ik heb er ook zoveel zin in! Haha! dus jij bent met de bus naar frankrijk gegaan en vanuit daar naar engeland. is dat goedkoper als gelijk vanuit hier (rotterdam) naar engeland?

groetjes:D!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:39

dnieSz schreef:
Karin schreef:

Jaa dat zag ik alleen ik vraag hoe ik er het beste heen kan gaan en dat kon ik nergens lezen.

Ehhhhh...

[BI] 1 dagje London kan dat?
[BI] Goedkoop naar Londen?
[BI] Vliegen naar londen: welk vliegveld?
[BI] Goedkope hotels in Londen? En wat moet je zien?
[BI] Weekendje Londen..Tips? Ervaringen?
[BI] Weekendje London
[BI] Must see in London?

Is genoeg informatie in te vinden over 'how to get there'. Knipoog

[Edit] Nog twee links toegevoegd.
Laatst bijgewerkt door Karin op 15-09-08 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Flugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:42

Ik ben vorig jaar naar Londen geweest.

Wij zijn toen met het vliegtuig gegaan vanuit Schiphol naar Heatrow Airport. Ben je binnen drie kwartier. Haha!
En met de metro ben je vrij snel middenin Londen, vanaf het vliegveld.

Wat te bekijken:
- London Eye
- Tower Bridge (erg mooi in het donker Ja )
- Big Ben (ook erg mooi in het donker)
- Harrods (erg duur om wat te kopen, maar heel leuk om te kijken)
- Kensington Palace
- Hyde Park
- Oxford Circus
- Piccadilly Circus (ook mooi in het donker, wel erg druk)

Voor de rest is het erg leuk om mee te gaan met zo'n bus die door Londen gaat, zie je veel en je kunt zo uitstappen waar je wil. Lachen

Veel plezier als je gaat. Ja

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:45

Vanaf vliegveld Weeze (net over de grens bij Venlo/Nijmegen) kun je trouwens nog steeds vliegen naar London Stansted voor 15 euro incl. enkele reis, met Ryanair.

Met Easyjet vanaf Schiphol kun je kiezen uit drie vliegvelden, enkele reis begint bij zo'n 40 euro incl. En ook vanaf Eindhoven kun je op Londen vliegen.

Love_boyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 16:00

Volgens mij is dat wel goedkoper als vanuit Rotterdam, maar ik weet het niet zeker, school heeft de reis betaald..