Als ik in Londen ben, dan moet ik gewoon altijd even naar Camden. Heerlijk deel van Londen. Er gaan geruchten dat Camden Market gesloopt gaat worden en dat de grond opgekocht wordt door projectontwikkelaars, maar tot nu toe nog niet gebeurd dus geniet er nog ff van. Vorig jaar was er wel een flinke brand die ook de stamkroeg van Amy Winehouse in de as heeft gelegd
maar de markt heeft weinig te lijden gehad. Ja, Camden is toch wel mijn favoriete stukje Londen. 
En ik vind het altijd lekker om door Hyde Park te lopen. Squirrels bekijken. 
Dingen als de Tower Bridge heb ik lang geleden al eens met mijn moeder bekeken, daar ga ik echt niet meer naartoe. De London Eye trekt mij ook helemaal niet.
Winkelen kun je trouwens heel leuk op Oxford Street en in de omgeving van Soho. Ik heb zelf vrienden wonen in Enfield, dat is het noordelijkste randje van Londen maar toch maar een half uurtje van King's Cross en je zit daar voor Londense begrippen hartstikke buiten de stad, heuvels, groen, iedereen heeft er paarden... Ook een mooie omgeving om te wandelen
. Op King's Cross vind je trouwens Platform 9 3/4 van Harry Potter. 
Andere kant op, naar het zuiden, zit je zo in Brighton aan zee. Ook ontzettend mooi! Vanaf Gatwick een half uurtje met de trein, vanaf Victoria 50 minuten. Ook de moeite waard.